[elektro] Vízbontó

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Sep 3 09:17:22 CEST 2013


...és a teljesítményen?

Best regards,
Andy

2013/9/3 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> Egy 3.0v6-nal nem nehez 1l fogyasztascsokkenest elerni, pl a hengerek
> harmadanak kihajitasa kapasbol ennel tobbet csokkentene :-)
>
> Vajk
>
>
> 2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>
>> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as
>> benzin a
>> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a gyari
>> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
>>
>> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
>> Az pedig nem tunik soknak...
>>
>>
>> A.
>>
>> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
>> > Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
>> > hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo minden
>> > liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre
>> 0.1liter
>> > benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi
>> uzemanyag
>> > elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat
>> behozza.
>> >
>> > Vajk
>> >
>> >
>> > 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>> >
>> >> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel
>> mint
>> >> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
>> >> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
>> >> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
>> >> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
>> >> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a
>> valtozashoz
>> >> alkalmazkodni.
>> >>
>> >> Bye
>> >> Dexter
>> >> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
>> >>
>> >>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
>> >>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
>> >>>
>> >>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és megnézi,
>> >> hogy
>> >>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye végtére
>> >> is
>> >>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
>> >>>
>> >>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a kutakon
>> >>> majd
>> >>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában
>> véletlenül
>> >>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra, mert
>> >> hát
>> >>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka
>> akkor
>> >>> ott más nem baszhat.
>> >>>
>> >>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
>> >>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem,
>> hogy a
>> >>> plusz robbanógáztól jobban megy  a motor,
>> >>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
>> >>> állítani
>> >>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
>> >> ampereket
>> >>> zabál fel a cucc.
>> >>>
>> >>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi energia
>> >>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor
>> belsejét,
>> >>> meg a kipuf rendszert ?
>> >>>
>> >>> zsolt
>> >>>
>> >>> -----------------------------------------
>> >>>            elektro[-flame|-etc]
>> >>>
>> >> -----------------------------------------
>> >>            elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> > -----------------------------------------
>> >            elektro[-flame|-etc]
>> >
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list