[elektro] Audi Matrix LED-es fényszóró
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Thu Jul 18 17:25:16 CEST 2013
A pug-ban pl hiaba van automata ablaktorlod, meg kulon extra az automata
fenyszoro. Valami plusz kell hogy legyen aki megveszi a fullextrasat.
De mire jon az automata fenyszoro? Meg a DRL? Vagy 10 eve ejjelnappal
tompitottal jarok es kesz. Viszont azt megcsinalhatnak hogy a tompitott ne
sotetitse le a muszerfalvilagitast, mert nyaron nem latni.
A szuper kanyarfenyszoros citrom lesotetiti a muszerfalat amikor nyaron a
varost elhagyva feltolod a tompitottat?
Vajk
2013/7/18 SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com>
> Hali!
>
> Ez részben igaz, mindig van trendi dolgok. De az automata fényszórón
> meglepődtem, ahány új autót (mondjuk Dacia Logan fölött) néztem mostanában,
> mindegyikben volt, igaz a legtöbben extraként és az automata ablaktörlővel
> együtt, mivel ugyanazt a szenzort használják..
> A kanyarfényszóró biztosan ki fog halni, de azért, hogy az itt emlegetett
> összetettebb rendszerek vegyék át a funkcióit.
> Mindegy, amíg van ülésfűtés, addig nem aggódom :-)
>
> Szabolcs
>
>
>
> 2013. július 18. 16:57 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
>
> > "Mellesleg nekem az a tapasztalatom, hogy egy új autós fejlesztésen
> mindig
> > gondolkodik az ember, hogy ki a fenének kell, aztán amikor veszi az új
> > autót, akkor rájön, hogy nem lehet nélküle meglenni. Ugyanígy szeretem az
> > automata ablaktörlőt, az ülésfűtést, meg mindenféle egyéb kacatot,
> amikről
> > a Skoda 105-ös időkben nem is álmodtunk."
> >
> > En meg mindig azt latom, hogy az uj autos fejlesztesek jelentos resze
> csak
> > azert kell, hogy eladja az autot. Hogy a konkurrencianak ne legyen.
> > Tobbseguk 1-2 modellciklus alatt eltunik, mert lesz helyette mas
> > humorforras, amire a marketing strategiat epiteni lehet. 10-bol max 1 az,
> > ami elterjed es alappa valik. Siman a citrom kovetkezo verziojaban nem
> lesz
> > kanyarfenyszoro, mert abban az utoleresradar lesz a poen amivel eladjak.
> Ha
> > egy feature-nek mar nincs marketing erteke, siman kiveszik, minek
> > pazaroljak ra a penzt. Az hogy hasznos vagy sem, senkit nem erdekel. A
> > focus1-ben ha ment az ablaktorlo es rukibe tetted, elindult a hatso
> torlo.
> > benne is volt a prosiban az alaparas extraknal. a focus 2-ben mar nem.
> Volt
> > amikor a fenyerzekelos fenyszoro volt a meno, mostmar alig van ujautoban.
> > Es sorolhatnam.
> >
> > Vajk
> >
> >
> > 2013/7/18 SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com>
> >
> > > Lehet. De nem az őzet, hanem az út széli gyalogost, meg az egyéb élő
> > > szövetet a fémvázon látod meg. Az őzet valóban nem érdekli. Másrészt
> nem
> > > csak jobbra, hanem balra is kanyarodik.
> > > A szórásképet sem lehet csak úgy szétteríteni, mert akkor ha kell, ha
> nem
> > > bevilágítja az út szélét, ami zavaró lehet, ráadásul erre azért vannak
> > > betartandó előírások.
> > > A teljesítmény növelése meg azért nem triviális egy szélesebb képhez,
> > mert
> > > adott, standardizált "izzókból", gyújtókból, ballasztokból kell
> > építkezni.
> > > És kanyarokban még minidig kevésbé világítaná be a szélét.
> > > Azt, meg hogy mibe kerül, szerencsére nem tudom, mert bár a garancia
> már
> > > régesrég lejárt, ennek ellenére teszi a dolgát, világít, méghozzá
> nagyon
> > > jól, kanyarodik.
> > > De abban igazad van, meg lehet lenni nélküle is, és több benne a
> > > meghibásodási lehetőség, mint egy 50 éves sealed-beam amerikai
> lámpában,
> > de
> > > hát, ha csak ezt néznénk, hogy mi milyen bonyolult, még minidig
> > olajmécses
> > > mellett olvasnánk a listát.
> > >
> > > Mellesleg nekem az a tapasztalatom, hogy egy új autós fejlesztésen
> mindig
> > > gondolkodik az ember, hogy ki a fenének kell, aztán amikor veszi az új
> > > autót, akkor rájön, hogy nem lehet nélküle meglenni. Ugyanígy szeretem
> az
> > > automata ablaktörlőt, az ülésfűtést, meg mindenféle egyéb kacatot,
> > amikről
> > > a Skoda 105-ös időkben nem is álmodtunk.
> > >
> > > Szabolcs
> > >
> > >
> > >
> > > 2013. július 18. 15:57 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> > >
> > > > ugyes . 200km/h-s sebessegre van optimalizalva a szoraskepe , igy
> > > szuksege
> > > > lett a kanyarkovetesre .
> > > > pedig az oz alacsonyabb temponal is bemegy eled ugy hogy "kanyarbol"
> > jon
> > > .
> > > > azert hogy ne kelljen 20%-al nagyobb fenyteljesitmenyt beepiteni ,
> > > > gyartottak egy olyan megoldast a jobbra kanyarkovetessel ami elvileg
> az
> > > > utak kornyekenek fenyszennyezeset csokkenti , valojaban egy draga ,
> > > > macerasan uzemeltetheto , biztonsagot csokkento eljarast erdemenyez ,
> > > ami a
> > > > gari lejarta utan szervizelhetetlenne valik .
> > > > japan- amerikai kiskocka fenyszoro ... az meg otven evig elvilagit -
> > > > utojara amikor vennem kellett , akkor volt 3500ft darabja mindennel.
> > > >
> > > > bye
> > > > dexter
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > 2013. július 18. 9:26 SZIGETI Szabolcs írta, <
> szigiszabolcs at gmail.com
> > >:
> > > >
> > > > > Hali!
> > > > >
> > > > > Igen, vetitőlencsés xenon. Amúgy semmi extra, ez egy Citroen C4.
> > > Persze,
> > > > > terít jobbra, de főleg egy elnyújtott kanyarban kellemes, hogy
> > befordul
> > > > és
> > > > > látszik a padka, ráadásul balra is működik. A két fényszóró nem
> > azonos
> > > > > szögben fordul, tehát a kanyarban valóban szétnyílik egy kicsit a
> > > > fénykéve.
> > > > > Meg talán a sebességet is figyelembe veszi.
> > > > > Persze ez már elektronikus, nem mechanikus, mint a régi
> Citroenekben.
> > > > >
> > > > > Szabolcs
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > 2013. július 17. 22:21 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com
> >:
> > > > >
> > > > > > valami vetitolencses , poligontukros stb csicsa fenyszorod van ?
> > > > > > a normal fenyszorok jobb oldalra kifejezetten jol teritettek .
> > > > > >
> > > > > > bye
> > > > > > dexter
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > 2013. július 17. 22:17 SZIGETI Szabolcs írta, <
> > > szigiszabolcs at gmail.com
> > > > >:
> > > > > >
> > > > > > > Hali!
> > > > > > >
> > > > > > > De van, nagyon is jó a kevésbé éles kanyarban, mert szépen
> > > > bevilágitja
> > > > > az
> > > > > > > út szélét, ami egyébként pont kimaradna és ott leselkedik
> részeg
> > > > > bicajos.
> > > > > > > Én nagyon szeretem ezt a funkciót.
> > > > > > > A gps-es megoldások meg, amiket láttam nem azt találják ki,
> hogy
> > > > merre
> > > > > > > mész, hanem kereszteződésben szétteritik a fényt, hogy beláss.
> > > > Nyilván
> > > > > ez
> > > > > > > is valami hasonló lesz.
> > > > > > >
> > > > > > > Szabolcs
> > > > > > > 2013.07.17. 16:56, "Vajk Fekete" <vajkhu at gmail.com> ezt írta:
> > > > > > >
> > > > > > > > hadeha az ut kanyarodik, akkor nem sok haszna van a
> > > > > > kanyarbavilagitasnak,
> > > > > > > > mivel az ut ilyenkor altalaban szep lassu iven kanyarodik.
> > akkor
> > > > > jonne
> > > > > > > jol
> > > > > > > > a bevilagitas, ha eles a kanyar, de akkor az 95%-ban egyben
> > > > elagazas.
> > > > > > > >
> > > > > > > > Vajk
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > On Wed, Jul 17, 2013 at 4:44 PM, Kiss Gabor <
> > kissg at ssg.ki.iif.hu
> > > >
> > > > > > wrote:
> > > > > > > >
> > > > > > > > > On 07/17/2013 03:36 PM, Vajk Fekete wrote:
> > > > > > > > > > Azt ertem hogy gps alapjan tudja hogy ott van egy kanyar,
> > de
> > > > > honnan
> > > > > > > > tudja
> > > > > > > > > > hogy el lekanyarodok vagy megyek egyenesen? Vagy kotelezo
> > > lesz
> > > > > > > navival
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Kanyar != elágazás.
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Ha az út kanyarodik, feltételezhető, hogy az autó is fog,
> > > > > máskülönben
> > > > > > > > > "nyomja meg a piros gombot és nyugodjon békében,
> asszonyom!"
> > > :-)
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > g
> > > > > > > > > --
> > > > > > > > > A: Because it messes up the order in which people normally
> > read
> > > > > text.
> > > > > > > > > Q: Why is top-posting such a bad thing?
> > > > > > > > > A: Top-posting.
> > > > > > > > > Q: What is the most annoying thing in e-mail?
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > -----------------------------------------
> > > > > > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > > > > > >
> > > > > > > > -----------------------------------------
> > > > > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > > > > >
> > > > > > > -----------------------------------------
> > > > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > > > >
> > > > > > -----------------------------------------
> > > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > > >
> > > > > -----------------------------------------
> > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list