[elektro] Immo
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Jul 16 07:53:07 CEST 2013
Ilyesmit csinál a Pajzs is. Becsuknak mindent extra reteszekkel, és az
ilyen "szerszám sem kell, ujjal elérem" dolgokat is kiegészítik egy
pici plusz védelemmel.
Best regards,
Andy
2013/7/15 Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> P-bol kb 12 mp alatt veszem ki az altalam ismert birtokolt (volt) automata autokat. Benyulsz a karpit ala, megnyomod a reteszt, es kint is van. Masiknal felteped (patentos) a valto korulo muanyagot, es mutatoujj pont eleri. Egyikhez sem kell meg csak szerszam sem.
>
> Korbejartuk anno parszor a kerdest eleg sok oldalrol. Elektronikaba nem szabad nyulni, es csak lezart mototer alatt van ertelme blokkolni.
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.07.15., at 23:02, Gabor Jordan <jordang.elektro at gmail.com> wrote:
>
>> Közben az jutott eszembe, egy dízelnél biztosan nem egészséges az ac
>> pumpát kikapcsolni, ez sem járható út mégsem.
>> Szerintem apróságokat kellene megtalálni, mint pl. a dsg váltó gombjának
>> a körét megszakítani (ez a mostani cégautóról jutott eszembe, amit
>> akarok az manuál váltós). Meg is van a mechanikus zár, nem kell
>> lakatolni. Ha nincs a gomb benyomva, nem veszi ki P-ből. Kérdés
>> erőszakra mi enged. A kézifék gombja nem jó, mert az egyébként is be
>> szokott sz at rni és állítólag akkor el kell indulni vele és akkor kiold
>> (meg ezekbe nem is ilyen nyomi gombos a kézifék).
>>
>> Nemtom, a problémák inkább azt mondatják velem, hogy gyári rendszer
>> kell, amibe valaki már beleölt sok munkaórát és mondjuk can buszon tilt
>> mindenfélét. A gond ezzel csak az, hogy elvész a dolog egyedisége, a
>> gyári cuccokra biztosan van "gyári megoldás" is. Mind1, még odéébb van,
>> csak játszottam a gondolattal.
>>
>> A motort most eladtam, annak a gyári riasztó csatijára csak rádugtam az
>> én riasztóm és frankó volt, semmi barkácsolás. Alig fogyasztott és a
>> gyári mozgásérzékelőknél sokkal jobb volt. Soha nem volt fals riasztás.
>> A gyáriak egy olcsó rezgés szenzort tartalmaznak. Vagy érzéketlen és
>> óvatosan el lehet tolni a motort, vagy túl érzékeny és egy nyitott
>> kipufogós chopper mellette beindítja a riasztót. Ráadásként a rádió vevő
>> miatt többszörösét fogyasztják.
>>
>> Egy régi skodás mechanikus "védelem" jutott eszembe, az oktatós autón
>> nem volt a lendkeréken mindenhol fog. Ez azt eredményezte, hogy nem
>> ritkán kicsit meg kellett lökni indítózás előtt :-)
>>
>> ÜDV JG
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list