[elektro] Immo

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Tue Jul 16 08:14:21 CEST 2013


Valamint a vilag legrosszabb reklamfilmjevel... :(((

Karoly

-------- Original Message --------

> Ilyesmit csinál a Pajzs is. Becsuknak mindent extra reteszekkel, és az
> ilyen "szerszám sem kell, ujjal elérem" dolgokat is kiegészítik egy
> pici plusz védelemmel.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/7/15 Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>> P-bol kb 12 mp alatt veszem ki az altalam ismert birtokolt (volt) automata autokat. Benyulsz a karpit ala, megnyomod a reteszt, es kint is van. Masiknal felteped (patentos) a valto korulo muanyagot, es mutatoujj pont eleri. Egyikhez sem kell meg csak szerszam sem.
>>
>> Korbejartuk anno parszor a kerdest eleg sok oldalrol. Elektronikaba nem szabad nyulni, es csak lezart mototer alatt van ertelme blokkolni.
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>> On 2013.07.15., at 23:02, Gabor Jordan <jordang.elektro at gmail.com> wrote:
>>
>>> Közben az jutott eszembe, egy dízelnél biztosan nem egészséges az ac
>>> pumpát kikapcsolni, ez sem járható út mégsem.
>>> Szerintem apróságokat kellene megtalálni, mint pl. a dsg váltó gombjának
>>> a körét megszakítani (ez a mostani cégautóról jutott eszembe, amit
>>> akarok az manuál váltós). Meg is van a mechanikus zár, nem kell
>>> lakatolni. Ha nincs a gomb benyomva, nem veszi ki P-ből. Kérdés
>>> erőszakra mi enged. A kézifék gombja nem jó, mert az egyébként is be
>>> szokott sz at rni és állítólag akkor el kell indulni vele és akkor kiold
>>> (meg ezekbe nem is ilyen nyomi gombos a kézifék).
>>>
>>> Nemtom, a problémák inkább azt mondatják velem, hogy gyári rendszer
>>> kell, amibe valaki már beleölt sok munkaórát és mondjuk can buszon tilt
>>> mindenfélét. A gond ezzel csak az, hogy elvész a dolog egyedisége, a
>>> gyári cuccokra biztosan van "gyári megoldás" is. Mind1, még odéébb van,
>>> csak játszottam a gondolattal.
>>>
>>> A motort most eladtam, annak a gyári riasztó csatijára csak rádugtam az
>>> én riasztóm és frankó volt, semmi barkácsolás. Alig fogyasztott és a
>>> gyári mozgásérzékelőknél sokkal jobb volt. Soha nem volt fals riasztás.
>>> A gyáriak egy olcsó rezgés szenzort tartalmaznak. Vagy érzéketlen és
>>> óvatosan el lehet tolni a motort, vagy túl érzékeny és egy nyitott
>>> kipufogós chopper mellette beindítja a riasztót. Ráadásként a rádió vevő
>>> miatt többszörösét fogyasztják.
>>>
>>> Egy régi skodás mechanikus "védelem" jutott eszembe, az oktatós autón
>>> nem volt a lendkeréken mindenhol fog. Ez azt eredményezte, hogy nem
>>> ritkán kicsit meg kellett lökni indítózás előtt :-)
>>>
>>> ÜDV JG
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list