[elektro] Immo

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jul 15 23:58:47 CEST 2013


P-bol kb 12 mp alatt veszem ki az altalam ismert birtokolt (volt) automata autokat. Benyulsz a karpit ala, megnyomod a reteszt, es kint is van. Masiknal felteped (patentos) a valto korulo muanyagot, es mutatoujj pont eleri. Egyikhez sem kell meg csak szerszam sem. 

Korbejartuk anno parszor a kerdest eleg sok oldalrol. Elektronikaba nem szabad nyulni, es csak lezart mototer alatt van ertelme blokkolni. 

Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.07.15., at 23:02, Gabor Jordan <jordang.elektro at gmail.com> wrote:

> Közben az jutott eszembe, egy dízelnél biztosan nem egészséges az ac 
> pumpát kikapcsolni, ez sem járható út mégsem.
> Szerintem apróságokat kellene megtalálni, mint pl. a dsg váltó gombjának 
> a körét megszakítani (ez a mostani cégautóról jutott eszembe, amit 
> akarok az manuál váltós). Meg is van a mechanikus zár, nem kell 
> lakatolni. Ha nincs a gomb benyomva, nem veszi ki P-ből. Kérdés 
> erőszakra mi enged. A kézifék gombja nem jó, mert az egyébként is be 
> szokott sz at rni és állítólag akkor el kell indulni vele és akkor kiold 
> (meg ezekbe nem is ilyen nyomi gombos a kézifék).
> 
> Nemtom, a problémák inkább azt mondatják velem, hogy gyári rendszer 
> kell, amibe valaki már beleölt sok munkaórát és mondjuk can buszon tilt 
> mindenfélét. A gond ezzel csak az, hogy elvész a dolog egyedisége, a 
> gyári cuccokra biztosan van "gyári megoldás" is. Mind1, még odéébb van, 
> csak játszottam a gondolattal.
> 
> A motort most eladtam, annak a gyári riasztó csatijára csak rádugtam az 
> én riasztóm és frankó volt, semmi barkácsolás. Alig fogyasztott és a 
> gyári mozgásérzékelőknél sokkal jobb volt. Soha nem volt fals riasztás. 
> A gyáriak egy olcsó rezgés szenzort tartalmaznak. Vagy érzéketlen és 
> óvatosan el lehet tolni a motort, vagy túl érzékeny és egy nyitott 
> kipufogós chopper mellette beindítja a riasztót. Ráadásként a rádió vevő 
> miatt többszörösét fogyasztják.
> 
> Egy régi skodás mechanikus "védelem" jutott eszembe, az oktatós autón 
> nem volt a lendkeréken mindenhol fog. Ez azt eredményezte, hogy nem 
> ritkán kicsit meg kellett lökni indítózás előtt :-)
> 
> ÜDV JG
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list