[elektro] Immo
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jul 15 23:58:47 CEST 2013
P-bol kb 12 mp alatt veszem ki az altalam ismert birtokolt (volt) automata autokat. Benyulsz a karpit ala, megnyomod a reteszt, es kint is van. Masiknal felteped (patentos) a valto korulo muanyagot, es mutatoujj pont eleri. Egyikhez sem kell meg csak szerszam sem.
Korbejartuk anno parszor a kerdest eleg sok oldalrol. Elektronikaba nem szabad nyulni, es csak lezart mototer alatt van ertelme blokkolni.
Arnold
Sent from my iPhone
On 2013.07.15., at 23:02, Gabor Jordan <jordang.elektro at gmail.com> wrote:
> Közben az jutott eszembe, egy dízelnél biztosan nem egészséges az ac
> pumpát kikapcsolni, ez sem járható út mégsem.
> Szerintem apróságokat kellene megtalálni, mint pl. a dsg váltó gombjának
> a körét megszakítani (ez a mostani cégautóról jutott eszembe, amit
> akarok az manuál váltós). Meg is van a mechanikus zár, nem kell
> lakatolni. Ha nincs a gomb benyomva, nem veszi ki P-ből. Kérdés
> erőszakra mi enged. A kézifék gombja nem jó, mert az egyébként is be
> szokott sz at rni és állítólag akkor el kell indulni vele és akkor kiold
> (meg ezekbe nem is ilyen nyomi gombos a kézifék).
>
> Nemtom, a problémák inkább azt mondatják velem, hogy gyári rendszer
> kell, amibe valaki már beleölt sok munkaórát és mondjuk can buszon tilt
> mindenfélét. A gond ezzel csak az, hogy elvész a dolog egyedisége, a
> gyári cuccokra biztosan van "gyári megoldás" is. Mind1, még odéébb van,
> csak játszottam a gondolattal.
>
> A motort most eladtam, annak a gyári riasztó csatijára csak rádugtam az
> én riasztóm és frankó volt, semmi barkácsolás. Alig fogyasztott és a
> gyári mozgásérzékelőknél sokkal jobb volt. Soha nem volt fals riasztás.
> A gyáriak egy olcsó rezgés szenzort tartalmaznak. Vagy érzéketlen és
> óvatosan el lehet tolni a motort, vagy túl érzékeny és egy nyitott
> kipufogós chopper mellette beindítja a riasztót. Ráadásként a rádió vevő
> miatt többszörösét fogyasztják.
>
> Egy régi skodás mechanikus "védelem" jutott eszembe, az oktatós autón
> nem volt a lendkeréken mindenhol fog. Ez azt eredményezte, hogy nem
> ritkán kicsit meg kellett lökni indítózás előtt :-)
>
> ÜDV JG
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list