[elektro] Háztáji mobil

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jan 7 13:00:43 CET 2013


Ezert ajanlottam multkor a Caltech-et, MIT-t. 

Az kicsit mas vilag... havi 600e igaz, de....

"Jet Propulsion Laboratory (JPL) is afederally funded research and development center and NASA field center located inPasadena, California. JPL is managed by the nearby California Institute of Technology (Caltech) for the National Aeronautics and Space Administration. The Laboratory's primary function is the construction and operation of robotic planetary spacecraft, though it also conducts Earth-orbit and astronomy missions. It is also responsible for operating NASA's Deep Space Network.
Among the Laboratory's current major active projects are the Mars Science Laboratory mission (which includes theCuriosity rover), the Cassini–Huygensmission orbiting Saturn, the Mars Exploration Rovers (Spirit and Opportunity), the Mars Reconnaissance Orbiter, theDawn mission to the dwarf planet Ceresand asteroid Vesta, the Juno spacecraft en route to Jupiter, the Gravity Recovery and Interior Laboratory (GRAIL) mission to theMoon, the Nuclear Spectroscopic Telescope Array (NuSTAR) X-ray telescope, and the Spitzer Space Telescope."



Itt leginkabb diplomas szakmunkasokat gyart a felsooktatas. Rosszesetben  exportra... 





Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.01.07., at 12:40, Kovács József <kj at faldeko.hu> wrote:

>> Ez igaz, de ahogy nem tekinthetünk el attól, hogy a nők szülnek,
>> ugyanúgy attól sem, hogy a diák lóg és puskázik. Elképzelhetünk
>> magunknak tökéletes diákokat, de csalódni fogunk.
>> Az a tanítás, ahol tárgyi tudást akarnak a tanuló fejébe verni rossz.
>> 5-10-50 esetre akár jó is lehet, de az életben ennél sok
>> nagyságrenddel több van, akkor inkább menjen tényleg árkot ásni, ott
>> elég az a4-esre leírható mennyiségű info.
> 
> Bizony gagyi az az oktatás, ahol nem eljárási elveket adnak át.
> Hanem, csak konkrét tárgyi tudást...
> 
> Minapi példa.
> Kertészeti kar itt a KEFO-n
> 
> Unokahugi jön, hogy már 3.-szor fut neki a
> tápanyagpótlás-terméseredmény-gazdaságosság
> témájú feladatnak, de nem tudja megcsinálni...
> Agyára megy, sok-sok órát tanult és
> SENKI NEM TUDJA a tankörben megoldani!
> 
> Én ugye soha nem tanultam ilyesmit konkrétan.
> De, a mérnöki észjárás az mérnöki észjárás, akkor is, ha
> éppenséggel nem gépész a szakterület, hanem kertészeti kultúra :-)
> 
> feladat átolvasása
> némi elgondolkodás
> feladat általánosítása! elvi alapon
> paraméterek általános feladathoz rendelése
> megoldás kidolgozása hisz az álatlános esetre megy :-)
> 
> unokahugi agyába az ELMÉLET betolása és tisztába rakása
> Utána már neki is ment a feladat....
> 
> Azóta a hasonló feladatokban ő a tankörzseni :-)
> Plusz megtanulta tőlem (és nem kibaszott professzortól!!! sajnos)
> hogy hogyan kell neki kezdeni egy problémának, milyen
> alapvető lépések mentén tudja kibogozni és megoldani...
> 
> ÁLTALÁNOSAN a mérnöki gondolkodás mód mentén
> Innentől 1000x többet ér az agya, mint azé
> akinek van 3-5-100 betanult megoldása és kész
> 
> Sajnos, ilyen téren tretetntő szar a felső oktatásunk.
> Főleg, mert tele van agyatlan, logikus gondolkodásra
> képtelen  professzorokkal és tanárokkal :-(
> 
> De arcuk az akkora van, hogy ...
> 
> KJ
> 
>> Üdv.: gyapo
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list