[elektro] Háztáji mobil

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jan 7 13:04:34 CET 2013


Érthetően exportra. A románok informatika oktatása nem létező
informatikával anglia kiber bűnözői kasztjat hizlalja. Itthon egy
caltech-es robot es hajtómű tervező szakember nem csinálna nyarat . Bye
Dexter
2013.01.07. 13:00, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> ezt írta:

> Ezert ajanlottam multkor a Caltech-et, MIT-t.
>
> Az kicsit mas vilag... havi 600e igaz, de....
>
> "Jet Propulsion Laboratory (JPL) is afederally funded research and
> development center and NASA field center located inPasadena, California.
> JPL is managed by the nearby California Institute of Technology (Caltech)
> for the National Aeronautics and Space Administration. The Laboratory's
> primary function is the construction and operation of robotic planetary
> spacecraft, though it also conducts Earth-orbit and astronomy missions. It
> is also responsible for operating NASA's Deep Space Network.
> Among the Laboratory's current major active projects are the Mars Science
> Laboratory mission (which includes theCuriosity rover), the
> Cassini-Huygensmission orbiting Saturn, the Mars Exploration Rovers (Spirit
> and Opportunity), the Mars Reconnaissance Orbiter, theDawn mission to the
> dwarf planet Ceresand asteroid Vesta, the Juno spacecraft en route to
> Jupiter, the Gravity Recovery and Interior Laboratory (GRAIL) mission to
> theMoon, the Nuclear Spectroscopic Telescope Array (NuSTAR) X-ray
> telescope, and the Spitzer Space Telescope."
>
>
>
> Itt leginkabb diplomas szakmunkasokat gyart a felsooktatas. Rosszesetben
>  exportra...
>
>
>
>
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.01.07., at 12:40, Kovács József <kj at faldeko.hu> wrote:
>
> >> Ez igaz, de ahogy nem tekinthetünk el attól, hogy a nők szülnek,
> >> ugyanúgy attól sem, hogy a diák lóg és puskázik. Elképzelhetünk
> >> magunknak tökéletes diákokat, de csalódni fogunk.
> >> Az a tanítás, ahol tárgyi tudást akarnak a tanuló fejébe verni rossz.
> >> 5-10-50 esetre akár jó is lehet, de az életben ennél sok
> >> nagyságrenddel több van, akkor inkább menjen tényleg árkot ásni, ott
> >> elég az a4-esre leírható mennyiségű info.
> >
> > Bizony gagyi az az oktatás, ahol nem eljárási elveket adnak át.
> > Hanem, csak konkrét tárgyi tudást...
> >
> > Minapi példa.
> > Kertészeti kar itt a KEFO-n
> >
> > Unokahugi jön, hogy már 3.-szor fut neki a
> > tápanyagpótlás-terméseredmény-gazdaságosság
> > témájú feladatnak, de nem tudja megcsinálni...
> > Agyára megy, sok-sok órát tanult és
> > SENKI NEM TUDJA a tankörben megoldani!
> >
> > Én ugye soha nem tanultam ilyesmit konkrétan.
> > De, a mérnöki észjárás az mérnöki észjárás, akkor is, ha
> > éppenséggel nem gépész a szakterület, hanem kertészeti kultúra :-)
> >
> > feladat átolvasása
> > némi elgondolkodás
> > feladat általánosítása! elvi alapon
> > paraméterek általános feladathoz rendelése
> > megoldás kidolgozása hisz az álatlános esetre megy :-)
> >
> > unokahugi agyába az ELMÉLET betolása és tisztába rakása
> > Utána már neki is ment a feladat....
> >
> > Azóta a hasonló feladatokban ő a tankörzseni :-)
> > Plusz megtanulta tőlem (és nem kibaszott professzortól!!! sajnos)
> > hogy hogyan kell neki kezdeni egy problémának, milyen
> > alapvető lépések mentén tudja kibogozni és megoldani...
> >
> > ÁLTALÁNOSAN a mérnöki gondolkodás mód mentén
> > Innentől 1000x többet ér az agya, mint azé
> > akinek van 3-5-100 betanult megoldása és kész
> >
> > Sajnos, ilyen téren tretetntő szar a felső oktatásunk.
> > Főleg, mert tele van agyatlan, logikus gondolkodásra
> > képtelen  professzorokkal és tanárokkal :-(
> >
> > De arcuk az akkora van, hogy ...
> >
> > KJ
> >
> >> Üdv.: gyapo
> >
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list