[elektro] hőelem vásárlás Mo.-n
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Feb 18 23:50:15 CET 2013
azt hiszem azon is sok mulik hogy van-e megfelelo utvonal .
pl ha ket pont kozott van egy ilyen derekszogu utvonal , akkor valoszinuleg
nem koveti az ember - mig ha van egy utvonal ami nem egyenes , de ivelt ,
max 20-30 fokos szog van benne , akkor a lassu eltavolodast nem tamogatja
az alap utvonaltervezese . tehat ha egy kicsit szervesebben terveznenk ,
akkor kevesbe lenne hajlama leterni az embereknek .
magamrol tudom hogy nagyjabol minden ilyen derekszogu kanyarnal ismerem
hogy a szegelyko milyen magas , milyen erzes epp ralepni - egyszeruen mert
az ut ivelesehez nem lat eleget elore az oszton , magatol nem fordul el a
celtol es nem koveti le a szogletet , mig egy organikusabb palyan siman
koveti az utat .
bye
dexter
2013. február 18. 23:31 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> Egy derékszögű járdán is tudsz úgy menni, hogy nem a középvonalon
> szögletesen, hanem lekerekítve, akár átlépve a sarkot. Mint az
> autóversenynél az ideális ív, az sem a felezővonalon halad.
>
>
> Gábor
>
>
> 2013.02.18. 20:02 keltezéssel, Gergely "FcR" Dallos írta:
> > A derékszög valójában tényleg szép, de nem áramlási útba való! :)
> >
> > Vajk Fekete írta:
> >> maradjunk annyiban, hogy egy kockafeju tervezte iroasztalnal,
> vonalzoval.
> >> es neki a derekszog szep.
> >>
> >> ugyanilyen kedvencem, amikor felujitanak egy utat, es csinalnak
> parhuzamos
> >> parkolast a szelen vegig, a parkolosav meg a jarda koze meg
> viragagyast, az
> >> agyas kore meg korlatot.
> >> - a korlatnak nekibassza az utas az ajtot amikor kiszall
> >> - miutan kiszalltal, a kulso savban kell 20-50 metert gyalogolj, vagy
> >> kocsog balkani modon atgazolsz a viragagyason, hiaba van korlattal is
> vedve.
> >>
> >> akkor itt most ki a balkani? szerintem aki a hasznalhatatlan teret
> tervezte.
> >>
> >> Vajk
> >>
> >> 2013/2/18 charles hoss<charles.hoss at gmail.com>
> >>
> >>
> >>> nem tok termeszetes hogy valaki derekszogben forduljon .
> >>> kenyelmetlen is .
> >>> talan ugy kene a jardat megcsinalni mintha buborekokkal kotned ossze
> es a
> >>> feluleti feszultseg kiadna . mindig azt hisszuk hogy az egyenes jo -
> pedig
> >>> lehet hgoy nem az :
> >>> hol tartanad be inkabb a jardat : ha az ot meteren beluli mozgasaidat
> >>> megtoldana mindenutt gyokkettoszeresere vagy akkor ha mondjuk az 500
> >>> meternel hosszabbak hullamzanak egy kicsit a betorkollo utakhoz
> igazodas
> >>> miatt ?
> >>>
> >>>
> >>> bye
> >>> dexter
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> 2013. február 18. 13:14 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
> >>>
> >>>
> >>>> Igen, ez szokott az ellenérv lenni. Én csak azt nem értem, hogy ha már
> >>>> ott van és úgy az a járda, miből állna azon menni?
> >>>> Ahogy lebetonozhatnád itt nálunk az összes parkot, ha meg akarnál
> >>>> felelni az autósok parkolási igényeinek.
> >>>> Ahogy lehetne frissíteni az árakat az árlistában, vagy ha voltam oly
> >>>> lusta és nem csináltam meg, akkor elnézést (sem) kérni, és a
> >>>> meghirdetett áron adni. Önérzetes ugatás helyett.
> >>>>
> >>>> Nekem van egy 'beszállítóm', szóval egy magyar cég, akikkel USD
> árakban
> >>>> egyeztünk meg. Múlt hét szerdán ülök a kórházban (csak azért írom így,
> >>>> hogy nem kimondottan az árfolyam körül járt az agyam), amikor kapok
> egy
> >>>> telefont, hogy bejött az alkatrész, ennyi db, annyi USD/db, az 222-vel
> >>>> szorozva akármennyi. Hívom az ügyvezetőjüket, hogy milyen árfolyamon
> >>>> számolnak, -erősen gyanús volt minden utánanézés nélkül is. Már látom
> >>>> magam előtt, ahogy lilul a feje, ahogy mondja, hogy csak eladási
> >>>> árfolyamon tud nekem számlázni, mert ő is eladásin kapja. Mondom oké,
> de
> >>>> miért valuta eladásival számolnak, és nem devizával. Azt mondja, miről
> >>>> beszélek, az kizárt, majd utánanéz és visszahív.
> >>>>
> >>>> Azóta sem hívott vissza, viszont később jött egy telefon az
> >>>> ügyintézőtől, hogy hibás a CRM rendszerük, és rossz értéket vett át.
> >>>> Ebben az egészben csak az az érdekes, hogy 10 számlából mondjuk 9
> hibás
> >>>> ennél a cégnél, és kivétel nélkül az én káromra tévednek.
> >>>>
> >>>> Ez volt szerdán, pénteken egyszercsak jön e-mailben egy számla, 219-es
> >>>> árfolyammal. A poén az benne, hogy szerdán még 217 volt. Hívom a
> céget,
> >>>> hogy miért nekem kell megfizetnem az ő rendszerük problémáját (kb.
> >>>> 7eFt). Azt mondja az ember, hogy én állandóan problémázok ezekkel az
> >>>> árfolyam dolgokkal, de az árfolyam az ilyen, egyik nap ennyi, másik
> nap
> >>>> annyi, de ennek most vége, többet nem kapok USD-s árat, csak
> forintosat.
> >>>>
> >>>> Ez itt egy rövid kivonat volt csak a céggel folytatott x éves harcból.
> >>>> Ezek a mo.-i hivatalos disztribútorai egy amerikai cégnek. Annyira
> >>>> elegem van, hogy minden követ meg fogok mozgatni, hogy mástól,
> importból
> >>>> beszerezhessem a cuccot.
> >>>>
> >>>>
> >>>> Gábor
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2013.02.18. 12:52 keltezéssel, potyo írta:
> >>>>
> >>>>> Erre olvastam valahol régebben, hogy - talán - a skandináv
> országokban
> >>>>> eleve oda csinálják a járdát, ahol az emberek kitapossák a füvet.
> Tehát
> >>>>> elkészül a park, járda nem készül, hanem majd oda csinálnak fél év
> >>>>>
> >>> múlva
> >>>
> >>>>> járdát, ahol ki lesz a fű taposva. Lehet, hogy ha itt is elég lett
> >>>>>
> >>> volna
> >>>
> >>>> a
> >>>>
> >>>>> T helyett Y. Persze lehet, hogy akkor is ugyanúgy ki lett volna
> taposva
> >>>>>
> >>>> 20
> >>>>
> >>>>> centivel arrébb...
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> 2013. február 18. 12:47 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>> Épp ma posztolt a FB-ra egy ismerősöm egy fényképet, szépen
> >>>>>> letérkövezett járda, T alakban becsatlakozik egy másik szépen
> >>>>>> térkövezett járda, körülöttük szépen parkosítva, füvesítve, ám a
> >>>>>> derékszögű találkozásnál a fű szépen áramvonalasan, ívben kitaposva.
> >>>>>> Alatta a felirat, hogy megtakarítás 0,4mp.
> >>>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> >>
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list