[elektro] akksi vizsgálat

Gabor Ambruzs ambruzsg at szocimotoros.hu
Fri Feb 15 20:22:54 CET 2013


megmondom őszintén erre gondoltam én is mint megoldásra :)
De ez milyen már?
Most én nekem kelljen az autóba behúzni a kábelt????
nonszensz :)

G.

potyo <potyo.ada at gmail.com> írta (2013. február 15. 19:21):
> Be kell húzni rendes madzagot az akku és a generátor közé, mind a pozitív,
> mind a negatív oldalra. 2x2x6mm2 már egész jó lenne :)
>
>
> 2013. február 15. 8:55 Gabor Ambruzs írta, <ambruzsg at szocimotoros.hu>:
>
>> meg kell kövessem az akksit....
>> a generátor testcsatlakozása nem volt az igazi, 1V eltűnt mire a
>> kasznihoz ért a delej....
>>
>> Most ott már nem veszik el, de attól függetlenül 0.5V-al kevesebb az
>> akksi kapocsfeszültsége mint a generátoré teljes terhelésnél
>> (ref+ködlámpa+fűtőmotr meg ami csak van).
>> Ami fura hogy teljes terhelésnél már leesik a generátor kapocsfesz is
>> 13.8V-ra....
>> Ez normális?
>> olyan 2000-es fordulaton
>>
>> G:
>>
>>
>> May Károly <k.m-controller at chello.hu> írta (2013. január 20. 10:58):
>> >> kevésbé jól sikerült példányokat hozza kelet Európába...
>> > Lengyelek is gyártják.
>> > A név nem sokat jelent, az akku üzlet 3-4 kézben van
>> > márkanévtöl függetlenül.
>> > A gond inkább, hogy ujra hasznositott akkuból készül,
>> > és az olom tisztasága nem mindig 100%.
>> > MK.
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list