[elektro] akksi vizsgálat

potyo potyo.ada at gmail.com
Fri Feb 15 20:27:41 CET 2013


Gyárilag csak a feltétlenül muszáj minimumot teszik be. Rámondják, hogy
amit az akku három év felett bír, az ajándék, és így nemis számít senki
többre...


2013. február 15. 20:22 Gabor Ambruzs írta, <ambruzsg at szocimotoros.hu>:

> megmondom őszintén erre gondoltam én is mint megoldásra :)
> De ez milyen már?
> Most én nekem kelljen az autóba behúzni a kábelt????
> nonszensz :)
>
> G.
>
> potyo <potyo.ada at gmail.com> írta (2013. február 15. 19:21):
> > Be kell húzni rendes madzagot az akku és a generátor közé, mind a
> pozitív,
> > mind a negatív oldalra. 2x2x6mm2 már egész jó lenne :)
> >
> >
> > 2013. február 15. 8:55 Gabor Ambruzs írta, <ambruzsg at szocimotoros.hu>:
> >
> >> meg kell kövessem az akksit....
> >> a generátor testcsatlakozása nem volt az igazi, 1V eltűnt mire a
> >> kasznihoz ért a delej....
> >>
> >> Most ott már nem veszik el, de attól függetlenül 0.5V-al kevesebb az
> >> akksi kapocsfeszültsége mint a generátoré teljes terhelésnél
> >> (ref+ködlámpa+fűtőmotr meg ami csak van).
> >> Ami fura hogy teljes terhelésnél már leesik a generátor kapocsfesz is
> >> 13.8V-ra....
> >> Ez normális?
> >> olyan 2000-es fordulaton
> >>
> >> G:
> >>
> >>
> >> May Károly <k.m-controller at chello.hu> írta (2013. január 20. 10:58):
> >> >> kevésbé jól sikerült példányokat hozza kelet Európába...
> >> > Lengyelek is gyártják.
> >> > A név nem sokat jelent, az akku üzlet 3-4 kézben van
> >> > márkanévtöl függetlenül.
> >> > A gond inkább, hogy ujra hasznositott akkuból készül,
> >> > és az olom tisztasága nem mindig 100%.
> >> > MK.
> >> >
> >> > -----------------------------------------
> >> >           elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list