[elektro] villanybringa bldc vezérlés

SeaSoft seasoft at invitel.hu
Sat Aug 31 11:31:30 CEST 2013


1000W-al porszívózni lehet  ...  :)
Az 50-hez sztem valahol 200W is elég.
Sík terepen (széles terep-gumival) kb. 40-nel tudok menni mondjuk 2-3 
percet.
És nem hinném, h 100W-nál többet tudok ... legalábbis ma már nem ...

-------------------------
L. Pásztor
-------------------------



2013.08.30. 13:32 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> 50-es utazó az inkább olyan 800-1000W már nem?
> Mondjuk babetta 1le körüli és 40 körül vége pl.
>
>
>
> 2013/8/29 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>
>> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/
>> itt a szabaly:
>> Currently to qualify as EPAC's and be classified as bicycles they must
>> satisfy three bicyle like qualities They go under 25 kph They have a
>> continuous power of 250 Watts They have pedals and a progressive motor that
>> gradually cuts off as 25 kph approaches - See more at:
>>
>> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/#sthash.KBjCIb7L.dpuf
>>
>> ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen trukkel .
>> ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz nehany
>> kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg kell
>> legyen a 250 watt .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>>
>> 2013. augusztus 29. 21:20 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>>
>>> 2013.08.29. 16:28 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
>>>> egy bajom van vele mégpedig hogy a lejtőn lefele sem
>>>> szeret sokkal gyorsabban menni mint sík úton. (25-26km/h)
>>> Miért is?!
>>> Ez valami vezérlés adta korlát lesz akkor.
>>> És nem a tápfeszé.
>>>
>>> KJ
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list