[elektro] villanybringa bldc vezérlés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Sat Aug 31 11:39:20 CEST 2013


a babetta lehet hogy csak 40W-al ment 1LE-vel, de egy bringahoz kepest szar
gordulese volt, aki ment mar vele pedallal, az tudja.


2013/8/31 SeaSoft <seasoft at invitel.hu>

> 1000W-al porszívózni lehet  ...  :)
> Az 50-hez sztem valahol 200W is elég.
> Sík terepen (széles terep-gumival) kb. 40-nel tudok menni mondjuk 2-3
> percet.
> És nem hinném, h 100W-nál többet tudok ... legalábbis ma már nem ...
>
> -------------------------
> L. Pásztor
> -------------------------
>
>
>
> 2013.08.30. 13:32 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> > 50-es utazó az inkább olyan 800-1000W már nem?
> > Mondjuk babetta 1le körüli és 40 körül vége pl.
> >
> >
> >
> > 2013/8/29 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> >
> >> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/
> >> itt a szabaly:
> >> Currently to qualify as EPAC's and be classified as bicycles they must
> >> satisfy three bicyle like qualities They go under 25 kph They have a
> >> continuous power of 250 Watts They have pedals and a progressive motor
> that
> >> gradually cuts off as 25 kph approaches - See more at:
> >>
> >>
> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/#sthash.KBjCIb7L.dpuf
> >>
> >> ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen trukkel .
> >> ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz nehany
> >> kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg
> kell
> >> legyen a 250 watt .
> >>
> >> bye
> >> dexter
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> 2013. augusztus 29. 21:20 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
> >>
> >>> 2013.08.29. 16:28 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> >>>> egy bajom van vele mégpedig hogy a lejtőn lefele sem
> >>>> szeret sokkal gyorsabban menni mint sík úton. (25-26km/h)
> >>> Miért is?!
> >>> Ez valami vezérlés adta korlát lesz akkor.
> >>> És nem a tápfeszé.
> >>>
> >>> KJ
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list