[elektro] villanybringa bldc vezérlés
Gabor Ambruzs
ambruzsg at szocimotoros.hu
Fri Aug 30 13:32:41 CEST 2013
50-es utazó az inkább olyan 800-1000W már nem?
Mondjuk babetta 1le körüli és 40 körül vége pl.
2013/8/29 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/
> itt a szabaly:
> Currently to qualify as EPAC's and be classified as bicycles they must
> satisfy three bicyle like qualities They go under 25 kph They have a
> continuous power of 250 Watts They have pedals and a progressive motor that
> gradually cuts off as 25 kph approaches - See more at:
>
> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/#sthash.KBjCIb7L.dpuf
>
> ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen trukkel .
> ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz nehany
> kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg kell
> legyen a 250 watt .
>
> bye
> dexter
>
>
>
>
> 2013. augusztus 29. 21:20 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>
> >
> > 2013.08.29. 16:28 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> > > egy bajom van vele mégpedig hogy a lejtőn lefele sem
> > > szeret sokkal gyorsabban menni mint sík úton. (25-26km/h)
> >
> > Miért is?!
> > Ez valami vezérlés adta korlát lesz akkor.
> > És nem a tápfeszé.
> >
> > KJ
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list