[elektro] Inverteres generátor behalt
flaist
flaist at gmail.com
Wed Aug 28 00:35:22 CEST 2013
Lassan lehet tovább bontani a gyantát.
Most már látszik, hogy a munka tekercsek pozitiv hidja nem dióda, hanem
tirisztor.
Ezért nem tudtam ott dioda nyitó feszt mérni.
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
Of charles hoss
Sent: Tuesday, August 27, 2013 6:52 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Inverteres generátor behalt
lehet hogy a viz miatt ket egyebkent nem kozos foldon levo terulet megkapta
egymas feszultseget ?
bye
dexter
2013. augusztus 27. 18:33 flaist írta, <flaist at gmail.com>:
> Ez annyira ki van öntve, hogy képtelenség hogy vizet kapjon.
>
> Viszont teszteltem kromofaggal az egyik területet.
> Annyira felgumisította a gyantát, hogy le tudtam kaparni a nyákig.
> Szerencsémre pont ott, ahol a dioda hidak becsatlakoznak a hűtőről.
> A diodák nem látszanak, mert a nyák alsó részén vannak.
> A csaklakozási pontaknál viszont jól kimérhető a vezérlő tekercsek
> (2-es) 6 diódája (meg van a + és a - közös pont).
> A munka tekercseknek viszont nem találom a pozítiv közösítését, csak a
> negatívot.
> Lehetséges hogy elszállt a teljes félhíd?
> A jelenség ilyesmire utal:
> A gázvezérlő léptető motor működik, de mindig full gázra teker, mert
> azt érzi, hogy az 1-es ágon nincs delej.
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of Horváth Péter
> Sent: Tuesday, August 27, 2013 11:16 AM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Inverteres generátor behalt
>
>
> Hát ha pl ki lett mosva, akkor azt nézném meg először, hogy a
> generátorban nem e lett zárlat/átvezetés a 60, és 250V -os tekercsek
> között. Gondolom léghűtéses a generátor, nem zárt felépítésű??
>
>
>
>
> 2013.08.26. 22:47 keltezéssel, flaist írta:
> > Sziasztok!
> >
> >
> >
> > Adott az alábbi inverteres generátor!
> >
> > http://www.yamaha-motor.com/assets/service/manuals/0/lit-19626-01-19
> > _1
> > 109.pd
> > f
> >
> >
> >
> > 33. oldalon van egy blokk diagram.
> >
> >
> >
> > Tisztaság mániákus haver kimosta a cucc. alját, majd utána jött a
szívás.
> >
> >
> >
> > A motor indul, de azonnal felpörög max. fordulatra ( a léptető
> > motoros gáz szabályzó felmegy max. gázra)
> >
> > Indítás előtt a gázszabályzót visszatekertük alapba kézzel.
> >
> > Nem jön ki belőle 220V.
> >
> > 12V van, persze 18V, de ez egy független ág.
> >
> > Az 1-es és 2-es tekercseken ott a 250 és 60V váltó.
> >
> > A 30-as CONTROLL UNIT-ba szállhatott el valami (persze ki van öntve
> > az egész).
> >
> > Valszeg. az 1-es MAIN ágban mert a STEPPING MOTOR-t fel tudja
> > lépteti a
> max.
> > gázra.
> >
> > Látott már valaki ilyet belülről?
> >
> >
> >
> > A szerviz mondott egy olyan árat, hogy azon majdnem 2 újat lehetne
> > venni a NET-en.
> >
> >
> >
> > A másik irány a kiöntés lemaratása lehetne.
> >
> > Aceton alkohol nem hat.
> >
> > Kromofág csipegeti, de sajnos az alkatrészeket is.
> >
> > A múltkor volt szó itt a listán más oldószerekről is, de már nem
találom.
> >
> >
> >
> > Köszi, üdv FI.
> >
> >
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> >
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list