[elektro] Inverteres generátor behalt
Horváth Péter
justicefriend at freemail.hu
Wed Aug 28 08:08:13 CEST 2013
Szerintem nem kéne teljesen szétbontani.
Inkább "hőkezelni" kellene a generátort és a többi alkatrészt hogy
elpárologjon belőle a víz.
pl napon, vagy sütőben, vagy hölégfúvóval
2013.08.28. 0:35 keltezéssel, flaist írta:
> Lassan lehet tovább bontani a gyantát.
> Most már látszik, hogy a munka tekercsek pozitiv hidja nem dióda, hanem
> tirisztor.
> Ezért nem tudtam ott dioda nyitó feszt mérni.
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
> Of charles hoss
> Sent: Tuesday, August 27, 2013 6:52 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Inverteres generátor behalt
>
> lehet hogy a viz miatt ket egyebkent nem kozos foldon levo terulet megkapta
> egymas feszultseget ?
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. augusztus 27. 18:33 flaist írta, <flaist at gmail.com>:
>
>> Ez annyira ki van öntve, hogy képtelenség hogy vizet kapjon.
>>
>> Viszont teszteltem kromofaggal az egyik területet.
>> Annyira felgumisította a gyantát, hogy le tudtam kaparni a nyákig.
>> Szerencsémre pont ott, ahol a dioda hidak becsatlakoznak a hűtőről.
>> A diodák nem látszanak, mert a nyák alsó részén vannak.
>> A csaklakozási pontaknál viszont jól kimérhető a vezérlő tekercsek
>> (2-es) 6 diódája (meg van a + és a - közös pont).
>> A munka tekercseknek viszont nem találom a pozítiv közösítését, csak a
>> negatívot.
>> Lehetséges hogy elszállt a teljes félhíd?
>> A jelenség ilyesmire utal:
>> A gázvezérlő léptető motor működik, de mindig full gázra teker, mert
>> azt érzi, hogy az 1-es ágon nincs delej.
>>
>>
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
>> Behalf Of Horváth Péter
>> Sent: Tuesday, August 27, 2013 11:16 AM
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] Inverteres generátor behalt
>>
>>
>> Hát ha pl ki lett mosva, akkor azt nézném meg először, hogy a
>> generátorban nem e lett zárlat/átvezetés a 60, és 250V -os tekercsek
>> között. Gondolom léghűtéses a generátor, nem zárt felépítésű??
>>
>>
>>
>>
>> 2013.08.26. 22:47 keltezéssel, flaist írta:
>>> Sziasztok!
>>>
>>>
>>>
>>> Adott az alábbi inverteres generátor!
>>>
>>> http://www.yamaha-motor.com/assets/service/manuals/0/lit-19626-01-19
>>> _1
>>> 109.pd
>>> f
>>>
>>>
>>>
>>> 33. oldalon van egy blokk diagram.
>>>
>>>
>>>
>>> Tisztaság mániákus haver kimosta a cucc. alját, majd utána jött a
> szívás.
>>>
>>>
>>> A motor indul, de azonnal felpörög max. fordulatra ( a léptető
>>> motoros gáz szabályzó felmegy max. gázra)
>>>
>>> Indítás előtt a gázszabályzót visszatekertük alapba kézzel.
>>>
>>> Nem jön ki belőle 220V.
>>>
>>> 12V van, persze 18V, de ez egy független ág.
>>>
>>> Az 1-es és 2-es tekercseken ott a 250 és 60V váltó.
>>>
>>> A 30-as CONTROLL UNIT-ba szállhatott el valami (persze ki van öntve
>>> az egész).
>>>
>>> Valszeg. az 1-es MAIN ágban mert a STEPPING MOTOR-t fel tudja
>>> lépteti a
>> max.
>>> gázra.
>>>
>>> Látott már valaki ilyet belülről?
>>>
>>>
>>>
>>> A szerviz mondott egy olyan árat, hogy azon majdnem 2 újat lehetne
>>> venni a NET-en.
>>>
>>>
>>>
>>> A másik irány a kiöntés lemaratása lehetne.
>>>
>>> Aceton alkohol nem hat.
>>>
>>> Kromofág csipegeti, de sajnos az alkatrészeket is.
>>>
>>> A múltkor volt szó itt a listán más oldószerekről is, de már nem
> találom.
>>>
>>>
>>> Köszi, üdv FI.
>>>
>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
More information about the Elektro
mailing list