[elektro] Inverteres generátor behalt
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Aug 27 18:51:41 CEST 2013
lehet hogy a viz miatt ket egyebkent nem kozos foldon levo terulet megkapta
egymas feszultseget ?
bye
dexter
2013. augusztus 27. 18:33 flaist írta, <flaist at gmail.com>:
> Ez annyira ki van öntve, hogy képtelenség hogy vizet kapjon.
>
> Viszont teszteltem kromofaggal az egyik területet.
> Annyira felgumisította a gyantát, hogy le tudtam kaparni a nyákig.
> Szerencsémre pont ott, ahol a dioda hidak becsatlakoznak a hűtőről.
> A diodák nem látszanak, mert a nyák alsó részén vannak.
> A csaklakozási pontaknál viszont jól kimérhető a vezérlő tekercsek (2-es) 6
> diódája (meg van a + és a - közös pont).
> A munka tekercseknek viszont nem találom a pozítiv közösítését, csak a
> negatívot.
> Lehetséges hogy elszállt a teljes félhíd?
> A jelenség ilyesmire utal:
> A gázvezérlő léptető motor működik, de mindig full gázra teker, mert azt
> érzi, hogy az 1-es ágon nincs delej.
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
> Of Horváth Péter
> Sent: Tuesday, August 27, 2013 11:16 AM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Inverteres generátor behalt
>
>
> Hát ha pl ki lett mosva, akkor azt nézném meg először, hogy a generátorban
> nem e lett zárlat/átvezetés a 60, és 250V -os tekercsek között. Gondolom
> léghűtéses a generátor, nem zárt felépítésű??
>
>
>
>
> 2013.08.26. 22:47 keltezéssel, flaist írta:
> > Sziasztok!
> >
> >
> >
> > Adott az alábbi inverteres generátor!
> >
> > http://www.yamaha-motor.com/assets/service/manuals/0/lit-19626-01-19_1
> > 109.pd
> > f
> >
> >
> >
> > 33. oldalon van egy blokk diagram.
> >
> >
> >
> > Tisztaság mániákus haver kimosta a cucc. alját, majd utána jött a szívás.
> >
> >
> >
> > A motor indul, de azonnal felpörög max. fordulatra ( a léptető motoros
> > gáz szabályzó felmegy max. gázra)
> >
> > Indítás előtt a gázszabályzót visszatekertük alapba kézzel.
> >
> > Nem jön ki belőle 220V.
> >
> > 12V van, persze 18V, de ez egy független ág.
> >
> > Az 1-es és 2-es tekercseken ott a 250 és 60V váltó.
> >
> > A 30-as CONTROLL UNIT-ba szállhatott el valami (persze ki van öntve az
> > egész).
> >
> > Valszeg. az 1-es MAIN ágban mert a STEPPING MOTOR-t fel tudja lépteti a
> max.
> > gázra.
> >
> > Látott már valaki ilyet belülről?
> >
> >
> >
> > A szerviz mondott egy olyan árat, hogy azon majdnem 2 újat lehetne
> > venni a NET-en.
> >
> >
> >
> > A másik irány a kiöntés lemaratása lehetne.
> >
> > Aceton alkohol nem hat.
> >
> > Kromofág csipegeti, de sajnos az alkatrészeket is.
> >
> > A múltkor volt szó itt a listán más oldószerekről is, de már nem találom.
> >
> >
> >
> > Köszi, üdv FI.
> >
> >
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> >
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list