[elektro] tirisztoros kapcsolású de nem CDI induktív jeladós gyújtás
Gabor Ambruzs
ambruzsg at szocimotoros.hu
Sun May 20 20:52:18 CEST 2012
charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. május 20. 19:39):
> Gabor Ambruzs <ambruzsg at szocimotoros.hu> írta (2012. május 20. 19:32):
>> 3 tirisztor van benne
>> mindegyik tirisztor húz egy trafót
>
> akkor tirisztor nem lehet .
CU12E, 200V 4A-es tirisztor van benne 3db :)
>
>> nekem is az a rém fura hogy egyszerre adja meg magát az egész...
>
> valami kozos . trafo tap , gyujtaskapcsolo - valami kozos pont .
adtam neki közvetlenül a nyákra forrasztva tápot meg jelet
(szétbontottam a cuccot...)
de se kép se hang.
>
>> Tiltókörök ebben a modellben nincsenek gyárilag sem, megvannak a
>> kapcsolási rajzok.
>
> oke
>
>> a jeladó az hengerenként egy 720Ohmos tekercs ami előtt egy
>> bütyköstengely forog.
>
> akkor a jelado is fuggetlen ? harom darab van belole ?
> meg lehet a jealdok kozos pontja kontakthibas .
3 külön tekercs van, közös földponttal.
Oda-vissza lemértem mindent, jónak tűnik.
meg persze mértem úgy is hogy közben mozgattam a vezetékezést
az első tippem az volt hogy a közös földvezeték nincs a helyén, pedig de.
>
>> A bütyök főtengelyhez viszonyított pozíciója röpsúllyal van változtatva.
>> Amúgy ügyes kis szerkezet ha működik :).
>
> a ropsuly nem tud ilyen hibat okozni :)
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list