[elektro] tirisztoros kapcsolású de nem CDI induktív jeladós gyújtás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun May 20 20:57:47 CEST 2012


akkor megsem 12 voltrol mennek a trafok ?
nagyon nagy kulonbseg . a toltokor szinten kozos hibaforras .
a tekercs vezetekelese tud rezonalni .

bye
dexter


Gabor Ambruzs <ambruzsg at szocimotoros.hu> írta (2012. május 20. 20:52):
> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. május 20. 19:39):
>> Gabor Ambruzs <ambruzsg at szocimotoros.hu> írta (2012. május 20. 19:32):
>>> 3 tirisztor van benne
>>> mindegyik tirisztor húz egy trafót
>>
>> akkor tirisztor nem lehet .
> CU12E, 200V 4A-es tirisztor van benne 3db :)
>
>>
>>> nekem is az a rém fura hogy egyszerre adja meg magát az egész...
>>
>> valami kozos . trafo tap , gyujtaskapcsolo - valami kozos pont .
> adtam neki közvetlenül a nyákra forrasztva tápot meg jelet
> (szétbontottam a cuccot...)
> de se kép se hang.
>>
>>> Tiltókörök ebben a modellben nincsenek gyárilag sem, megvannak a
>>> kapcsolási rajzok.
>>
>> oke
>>
>>> a jeladó az hengerenként egy 720Ohmos tekercs ami előtt egy
>>> bütyköstengely forog.
>>
>> akkor a jelado is fuggetlen ? harom darab van belole ?
>> meg lehet a jealdok kozos pontja kontakthibas .
> 3 külön tekercs van, közös földponttal.
> Oda-vissza lemértem mindent, jónak tűnik.
> meg persze mértem úgy is hogy közben mozgattam a vezetékezést
> az első tippem az volt hogy a közös földvezeték nincs a helyén, pedig de.
>
>
>>
>>> A bütyök főtengelyhez viszonyított pozíciója röpsúllyal van változtatva.
>>> Amúgy ügyes kis szerkezet ha működik :).
>>
>> a ropsuly nem tud ilyen hibat okozni :)
>>
>> bye
>> dexter
>>
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list