[elektro] tirisztoros kapcsolású de nem CDI induktív jeladós gyújtás
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun May 20 20:44:04 CEST 2012
szerinted felkotnek 12 voltra a trafokat ha lenne sajat toltotekercse ?
akkor semmi ertelme nem lenne a toltesnek - hiszen akku - igy
alacsonyfeszu toltes nelkul meghal a moci .
bye
dexter
Bali Zoltan <eltexto at freemail.hu> írta (2012. május 20. 20:16):
> Hali!
>
> Csak belevau...
>
> Nem ismerem a kérdéses szerkezetet, de néha robogót javítok
> ismerősnek, meg anno a S50B-mre csináltam tirisztoros gyújtást.
> Annál, meg a robogóknál a gyújtáshoz van egy töltő tekercs is.
> Itt nem lehet ez a közös pont. A sajátnál kb 350V-ra töltötte
> a kondért, a robogókét még nem mértem (ki van öntve),
>
> Üdv. Zoli
>
>
>
> 2012. 05. 20. 19:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>> Gabor Ambruzs<ambruzsg at szocimotoros.hu> írta (2012. május 20. 19:32):
>>
>>
>>> 3 tirisztor van benne
>>> mindegyik tirisztor húz egy trafót
>>>
>> akkor tirisztor nem lehet .
>>
>>
>>> nekem is az a rém fura hogy egyszerre adja meg magát az egész...
>>>
>> valami kozos . trafo tap , gyujtaskapcsolo - valami kozos pont .
>>
>>
>>> Tiltókörök ebben a modellben nincsenek gyárilag sem, megvannak a
>>>
>>
>>> kapcsolási rajzok.
>>>
>> oke
>>
>>
>>> a jeladó az hengerenként egy 720Ohmos tekercs ami előtt egy
>>> bütyköstengely forog.
>>>
>> akkor a jelado is fuggetlen ? harom darab van belole ?
>> meg lehet a jealdok kozos pontja kontakthibas .
>>
>>
>>> A bütyök főtengelyhez viszonyított pozíciója röpsúllyal van változtatva.
>>> Amúgy ügyes kis szerkezet ha működik :).
>>>
>> a ropsuly nem tud ilyen hibat okozni :)
>>
>> bye
>> dexter
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list