[elektro] tirisztoros kapcsolású de nem CDI induktív jeladós gyújtás

Bali Zoltan eltexto at freemail.hu
Sun May 20 20:16:33 CEST 2012


Hali!

Csak belevau...

Nem ismerem a kérdéses szerkezetet, de néha robogót javítok
ismerősnek, meg anno a S50B-mre csináltam tirisztoros gyújtást.
Annál, meg a robogóknál a gyújtáshoz van egy töltő tekercs is.
Itt nem lehet ez a közös pont. A sajátnál kb 350V-ra töltötte
a kondért, a robogókét még nem mértem (ki van öntve),

Üdv.  Zoli



2012. 05. 20. 19:39 keltezéssel, charles hoss írta:
> Gabor Ambruzs<ambruzsg at szocimotoros.hu>  írta (2012. május 20. 19:32):
>
>    
>> 3 tirisztor van benne
>> mindegyik tirisztor húz egy trafót
>>      
> akkor tirisztor nem lehet .
>
>    
>> nekem is az a rém fura hogy egyszerre adja meg magát az egész...
>>      
> valami kozos . trafo tap , gyujtaskapcsolo - valami kozos pont .
>
>    
>> Tiltókörök ebben a modellben nincsenek gyárilag sem, megvannak a
>>      
>    
>> kapcsolási rajzok.
>>      
> oke
>
>    
>> a jeladó az hengerenként egy 720Ohmos tekercs ami előtt egy
>> bütyköstengely forog.
>>      
> akkor a jelado is fuggetlen ? harom darab van belole ?
> meg lehet a jealdok kozos pontja kontakthibas .
>
>    
>> A bütyök főtengelyhez viszonyított pozíciója röpsúllyal van változtatva.
>> Amúgy ügyes kis szerkezet ha működik :).
>>      
> a ropsuly nem tud ilyen hibat okozni :)
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
>    



More information about the Elektro mailing list