[elektro] eloerzet
Ferenc Kiss
ferenc.kiss at firewall.hu
Mon Jul 16 09:44:15 CEST 2012
Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
> Szerintem meg azt, aki belehajt.
> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti beférjen,
az
> ami.
> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
> hajtani a Shell kútnál.
> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
> tervezőjét.
>
> Árpi
>
>
> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta, <ferenc.kiss at firewall.hu>:
>
> > Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a
> > vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
> > csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a
> párját.
> >
> >
> > > -----Original Message-----
> > > From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> > Behalf Of
> > > Acs Gabor
> > > Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
> > > To: elektro at tesla.hu
> > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > >
> > > Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
> > > irányból a bejárat)?
> > > Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
> > > még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
> > > jelzett a
> > kapu.
> > > Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja menet
> > közben a
> > > futóművét.
> > >
> > > Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen sraffozással,
> > > vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
> > > ahol nem,
> > ezért
> > > nem is számítasz rá.
> > > Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
> > > feloldó
> > táblája
> > > (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
> > > volna
> > tartania
> > > a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
> > > lehet
> > hajtani
> > > a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után lenne,
> > megúszta
> > > volna a büntetést.
> > >
> > > Gábor
> > >
> > >
> > > 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
> > > > na ez alapjan ujra elolvasva:
> > > >
> > > > jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
> > > leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
> > atfert,
> > > megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
> > akadalyon.
> > > es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
> > > hanem
> > fix.
> > > megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
> > > nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
> > > kaput
> > csinalni.
> > > >
> > > > a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
> > > > hatra,
> > es a
> > > teto leesett.
> > > >
> > > > vajk
> > > >
> > > >
> > > > ________________________________
> > > > From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
> > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
> > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > >
> > > >
> > > >> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
> > > >> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
> > > >> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
mult.
> > > > Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
> > > >
> > > > http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
> > > > or-
> > > bunteteset/114593/
> > > >
> > > > Ed
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list