[elektro] eloerzet

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jul 16 09:49:26 CEST 2012


azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett olyan cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett volna lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.

vajk


________________________________
 From: Ferenc Kiss <ferenc.kiss at firewall.hu>
To: elektro at tesla.hu 
Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
Subject: Re: [elektro] eloerzet
 
Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.


> Szerintem meg azt, aki belehajt.
> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti beférjen,
az
> ami.
> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
> hajtani a Shell kútnál.
> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
> tervezőjét.
> 
> Árpi
> 
> 
> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta, <ferenc.kiss at firewall.hu>:
> 
> > Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a
> > vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
> > csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a
> párját.
> >
> >
> > > -----Original Message-----
> > > From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> > Behalf Of
> > > Acs Gabor
> > > Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
> > > To: elektro at tesla.hu
> > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > >
> > > Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
> > > irányból a bejárat)?
> > > Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
> > > még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
> > > jelzett a
> > kapu.
> > > Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja menet
> > közben a
> > > futóművét.
> > >
> > > Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen sraffozással,
> > > vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
> > > ahol nem,
> > ezért
> > > nem is számítasz rá.
> > > Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
> > > feloldó
> > táblája
> > > (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
> > > volna
> > tartania
> > > a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
> > > lehet
> > hajtani
> > > a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után lenne,
> > megúszta
> > > volna a büntetést.
> > >
> > > Gábor
> > >
> > >
> > > 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
> > > > na ez alapjan ujra elolvasva:
> > > >
> > > > jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
> > > leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
> > atfert,
> > > megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
> > akadalyon.
> > > es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
> > > hanem
> > fix.
> > > megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
> > > nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
> > > kaput
> > csinalni.
> > > >
> > > > a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
> > > > hatra,
> > es a
> > > teto leesett.
> > > >
> > > > vajk
> > > >
> > > >
> > > > ________________________________
> > > >   From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
> > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
> > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > >
> > > >
> > > >> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
> > > >> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
> > > >> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
mult.
> > > > Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
> > > >
> > > > http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
> > > > or-
> > > bunteteset/114593/
> > > >
> > > > Ed
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > >            elektro[-flame|-etc]
> > > > -----------------------------------------
> > > >            elektro[-flame|-etc]
> > >
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list