[elektro] eloerzet
Arpad
kando777 at gmail.com
Sun Jul 15 15:35:53 CEST 2012
Szerintem meg azt, aki belehajt.
Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti beférjen,
az ami.
Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
hajtani a Shell kútnál.
Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
tervezőjét.
Árpi
2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta, <ferenc.kiss at firewall.hu>:
> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a vas
> erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe csukni aki
> tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a párját.
>
>
> > -----Original Message-----
> > From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of
> > Acs Gabor
> > Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
> > To: elektro at tesla.hu
> > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >
> > Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik irányból a
> > bejárat)?
> > Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő még
> > gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit jelzett a
> kapu.
> > Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja menet
> közben a
> > futóművét.
> >
> > Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen sraffozással, vagy
> > fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van, ahol nem,
> ezért
> > nem is számítasz rá.
> > Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs feloldó
> táblája
> > (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett volna
> tartania
> > a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel lehet
> hajtani
> > a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után lenne,
> megúszta
> > volna a büntetést.
> >
> > Gábor
> >
> >
> > 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
> > > na ez alapjan ujra elolvasva:
> > >
> > > jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
> > leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
> atfert,
> > megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
> akadalyon.
> > es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos, hanem
> fix.
> > megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel nincs
> > elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas kaput
> csinalni.
> > >
> > > a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott hatra,
> es a
> > teto leesett.
> > >
> > > vajk
> > >
> > >
> > > ________________________________
> > > From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
> > > To: elektro at tesla.hu
> > > Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
> > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > >
> > >
> > >> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
> > >> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
> > >> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin mult.
> > > Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
> > >
> > > http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sofor-
> > bunteteset/114593/
> > >
> > > Ed
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list