[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Fri Aug 31 12:02:34 CEST 2012


én nem is mondtam, hogy a házon belül csinálnám :-)

és  persze a kiáramló gőzt vissza is hűteném :-)


Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
>  > de ha egy kuktafazékba beleöntök 1 liter benyát, és
>  > csak forróvízzel fűtöm kívülről (tehát nem lángégővel)
>
> Azert en ennel tobb biztonsagi intezkedest sem tartok tulzasnak ennel a
> hazi "kiserletnel". :)))
>
> Peldaul azt, hogy kint a kertben kell csinalni...
>
> Karoly
>
>
> -------- Original Message --------
>
>> persze, hogy vigyázni kell :-)
>>
>> de ha egy kuktafazékba beleöntök 1 liter benyát, és
>> csak forróvízzel fűtöm kívülről (tehát nem lángégővel)
>> és a 100celsiusos "forralás" maradványa
>> biztos hogy több lesz a magyar benyánál, mint a horváténak
>> azt szinte biztosnak vehetem
>>
>> egyébként a lényeg itt is látható:
>> https://sites.google.com/site/drnemessandor/home/petrolkemia
>>
>> ha a C4-C5 -ös LPG-vel "bekeverek" egy benzinszegényes szívócsőbe
>> a magyar benyához, biztosan jobb lesz a motornak
>>
>>
>> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
>>>   > úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
>>>
>>> Azert vigyazni azzal a leparlassal! :)))
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>>> A szénlánc elágazó, egy vagy több oldallánccal,
>>>> kizárólag egyes kötéssel. CnH2n+2
>>>> Benzin. C4...C12.
>>>> Kerozin. C12...C16
>>>> Gázolaj. C16...C25
>>>> Kenőolajok. C20...C35.
>>>>
>>>> ha a magyar benyában a C12-es van dúsabban, és
>>>> a horvát benyában pl. a C8, akkor "formailag" mindkettő  "benzin"
>>>> ugyan, de  a járgányod perrsze, hogy meg fogja érezni
>>>>
>>>> a C4 már 40celsiuson
>>>> a C20 meg 200celsiuson válik le
>>>> úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
>>>> egy próbalepárlást kell csak csinálni
>>>> a magyar és a horvát benyával
>>>>
>>>> és a szénláncarányok 1 - 1 liter  benzinnel tisztázhatók
>>>> akár házilag is
>>>>
>>>> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
>>>>> Igen, a multkor en is irtam - igaz, az csak egy ut (szubjektiv)
>>>>> "merese"
>>>>> volt -, hogy a haverom osoreg, "rom" Ritmoja szarnyakat kapott tole,
>>>>> amikor sok evvelk ezelott egyutt voltunk veluk Isztrian. Akkor nem is
>>>>> ertettuk a dolgot, de azota mar sok forrasbol megerositettek, hogy a
>>>>> horvat benya jobb.
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>> -------- Original Message --------
>>>>>
>>>>>> Melózni jártunk pár éve elég sokat az isztriára.
>>>>>> A méréshez is megvolt a kilométermennyiség.
>>>>>> A lenti benyával jobban megy az autó és kevesebbet fogyaszt.
>>>>>> Nem legenda.
>>>>>> Azért fura a dolog hogy az itthoni benyával lustább az autó, és
>>>>>> érezhetően szarabbul megy.
>>>>>> Én már nem csodálkozom semmin.
>>>>>>
>>>>>> SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>>>>>> 21:49):
>>>>>>> Ez akkor lenne korrekt mérés, ha forditva is megnéznéd. Horvát
>>>>>>> benyával
>>>>>>> le,
>>>>>>> magyarral vissza. Egyébként csak legendagyártás.
>>>>>>>
>>>>>>> Szabolcs
>>>>>>>
>>>>>>> 2012.08.30. 20:47, "hermesz zoltan" <hezoli at gmail.com> ezt írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Többedszer bizonyított tény hogy a horvát benya sokkal jobb.
>>>>>>>> A tengerpartig lefele 7.8 vissza 6.2.
>>>>>>>> A magyar benya szar.
>>>>>>>> Ez több éves tapasztalat, több benyás autóval tesztelve.
>>>>>>>>
>>>>>>>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>>>>>>>> 19:58):
>>>>>>>>> varosi legenda szerint a mol mar 34% bional jar . tovabba
>>>>>>>>> beletesznek
>>>>>>>>> akarmit amit elkoboztak .
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> bye
>>>>>>>>> dexter
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Fekete Róbert <frobi at harden.hu> írta (2012. augusztus 30. 8:30):
>>>>>>>>>> hát sok olyan dolgot amitől a motorok csoda hogy mennek
>>>>>>>>>> lassan ott tartunk ha otthon pároljuk motorolajból jobban járunk
>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2012-08-30 08:20 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>>>>>> Hétfő este egy cimbi motorját szerelgettük. Azután elindult vele
>>>>>>>>>>> haza,
>>>>>>>>>>> de az egyik benzincső meglazult és kifolyt egy jó adag benzin a
>>>>>>>>>>> kapu
>>>>>>>>>>> előtt a betonra. A benzinről én anno azt tanultam, hogy elég
>>>>>>>>>>> gyorsan
>>>>>>>>>>> párolog, és szinte percek alatt nyomtalanul eltűnik egy ilyen
>>>>>>>>>>> helyzetben. Még ma reggel is ott van a tócsa helye, sötéten,
>>>>>>>>>>> feketén
>>>>>>>>>>> a
>>>>>>>>>>> szürke aszfalton, pedig volt közben két igazán elég meleg
>>>>>>>>>>> délután
>>>>>>>>>>> azóta. Mi a jó istennyilát tesznek ezekbe az üzemanyagokba
>>>>>>>>>>> manapság?!?!
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>               elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> VÉDD ISMERŐSEID E-MAIL CÍMÉT!
>>>>>>>>
>>>>>>>> Amennyiben továbbküldesz egy emailt,
>>>>>>>> előtte töröld ki a levélben szereplő többi címet,
>>>>>>>> hogy ne keringjenek az interneten a spamküldők örömére.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Köszönet érte!
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list