[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Fri Aug 31 08:53:17 CEST 2012
viszont ami kijon felul, az nemkicsit robbanasveszelyes. ugyhogy ha a ""forralás" maradványa"-t van modod megnezni, akkor szerencsesnek mondhatod magad.
Vajk
________________________________
From: Cser Tamas <maguspr53 at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Friday, 31 August 2012, 7:18
Subject: Re: [elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
persze, hogy vigyázni kell :-)
de ha egy kuktafazékba beleöntök 1 liter benyát, és
csak forróvízzel fűtöm kívülről (tehát nem lángégővel)
és a 100celsiusos "forralás" maradványa
biztos hogy több lesz a magyar benyánál, mint a horváténak
azt szinte biztosnak vehetem
egyébként a lényeg itt is látható:
https://sites.google.com/site/drnemessandor/home/petrolkemia
ha a C4-C5 -ös LPG-vel "bekeverek" egy benzinszegényes szívócsőbe
a magyar benyához, biztosan jobb lesz a motornak
Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
> > úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
>
> Azert vigyazni azzal a leparlassal! :)))
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> A szénlánc elágazó, egy vagy több oldallánccal,
>> kizárólag egyes kötéssel. CnH2n+2
>> Benzin. C4...C12.
>> Kerozin. C12...C16
>> Gázolaj. C16...C25
>> Kenőolajok. C20...C35.
>>
>> ha a magyar benyában a C12-es van dúsabban, és
>> a horvát benyában pl. a C8, akkor "formailag" mindkettő "benzin"
>> ugyan, de a járgányod perrsze, hogy meg fogja érezni
>>
>> a C4 már 40celsiuson
>> a C20 meg 200celsiuson válik le
>> úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
>> egy próbalepárlást kell csak csinálni
>> a magyar és a horvát benyával
>>
>> és a szénláncarányok 1 - 1 liter benzinnel tisztázhatók
>> akár házilag is
>>
>> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
>>> Igen, a multkor en is irtam - igaz, az csak egy ut (szubjektiv) "merese"
>>> volt -, hogy a haverom osoreg, "rom" Ritmoja szarnyakat kapott tole,
>>> amikor sok evvelk ezelott egyutt voltunk veluk Isztrian. Akkor nem is
>>> ertettuk a dolgot, de azota mar sok forrasbol megerositettek, hogy a
>>> horvat benya jobb.
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>>> Melózni jártunk pár éve elég sokat az isztriára.
>>>> A méréshez is megvolt a kilométermennyiség.
>>>> A lenti benyával jobban megy az autó és kevesebbet fogyaszt.
>>>> Nem legenda.
>>>> Azért fura a dolog hogy az itthoni benyával lustább az autó, és
>>>> érezhetően szarabbul megy.
>>>> Én már nem csodálkozom semmin.
>>>>
>>>> SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>>>> 21:49):
>>>>> Ez akkor lenne korrekt mérés, ha forditva is megnéznéd. Horvát
>>>>> benyával
>>>>> le,
>>>>> magyarral vissza. Egyébként csak legendagyártás.
>>>>>
>>>>> Szabolcs
>>>>>
>>>>> 2012.08.30. 20:47, "hermesz zoltan" <hezoli at gmail.com> ezt írta:
>>>>>>
>>>>>> Többedszer bizonyított tény hogy a horvát benya sokkal jobb.
>>>>>> A tengerpartig lefele 7.8 vissza 6.2.
>>>>>> A magyar benya szar.
>>>>>> Ez több éves tapasztalat, több benyás autóval tesztelve.
>>>>>>
>>>>>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>>>>>> 19:58):
>>>>>>> varosi legenda szerint a mol mar 34% bional jar . tovabba
>>>>>>> beletesznek
>>>>>>> akarmit amit elkoboztak .
>>>>>>>
>>>>>>> bye
>>>>>>> dexter
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Fekete Róbert <frobi at harden.hu> írta (2012. augusztus 30. 8:30):
>>>>>>>> hát sok olyan dolgot amitől a motorok csoda hogy mennek
>>>>>>>> lassan ott tartunk ha otthon pároljuk motorolajból jobban járunk :)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012-08-30 08:20 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>>>> Hétfő este egy cimbi motorját szerelgettük. Azután elindult vele
>>>>>>>>> haza,
>>>>>>>>> de az egyik benzincső meglazult és kifolyt egy jó adag benzin a
>>>>>>>>> kapu
>>>>>>>>> előtt a betonra. A benzinről én anno azt tanultam, hogy elég
>>>>>>>>> gyorsan
>>>>>>>>> párolog, és szinte percek alatt nyomtalanul eltűnik egy ilyen
>>>>>>>>> helyzetben. Még ma reggel is ott van a tócsa helye, sötéten,
>>>>>>>>> feketén
>>>>>>>>> a
>>>>>>>>> szürke aszfalton, pedig volt közben két igazán elég meleg délután
>>>>>>>>> azóta. Mi a jó istennyilát tesznek ezekbe az üzemanyagokba
>>>>>>>>> manapság?!?!
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> VÉDD ISMERŐSEID E-MAIL CÍMÉT!
>>>>>>
>>>>>> Amennyiben továbbküldesz egy emailt,
>>>>>> előtte töröld ki a levélben szereplő többi címet,
>>>>>> hogy ne keringjenek az interneten a spamküldők örömére.
>>>>>>
>>>>>> Köszönet érte!
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list