[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Fri Aug 31 07:55:27 CEST 2012


 > de ha egy kuktafazékba beleöntök 1 liter benyát, és
 > csak forróvízzel fűtöm kívülről (tehát nem lángégővel)

Azert en ennel tobb biztonsagi intezkedest sem tartok tulzasnak ennel a 
hazi "kiserletnel". :)))

Peldaul azt, hogy kint a kertben kell csinalni...

Karoly


-------- Original Message --------

> persze, hogy vigyázni kell :-)
>
> de ha egy kuktafazékba beleöntök 1 liter benyát, és
> csak forróvízzel fűtöm kívülről (tehát nem lángégővel)
> és a 100celsiusos "forralás" maradványa
> biztos hogy több lesz a magyar benyánál, mint a horváténak
> azt szinte biztosnak vehetem
>
> egyébként a lényeg itt is látható:
> https://sites.google.com/site/drnemessandor/home/petrolkemia
>
> ha a C4-C5 -ös LPG-vel "bekeverek" egy benzinszegényes szívócsőbe
> a magyar benyához, biztosan jobb lesz a motornak
>
>
> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
>>   > úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
>>
>> Azert vigyazni azzal a leparlassal! :)))
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> A szénlánc elágazó, egy vagy több oldallánccal,
>>> kizárólag egyes kötéssel. CnH2n+2
>>> Benzin. C4...C12.
>>> Kerozin. C12...C16
>>> Gázolaj. C16...C25
>>> Kenőolajok. C20...C35.
>>>
>>> ha a magyar benyában a C12-es van dúsabban, és
>>> a horvát benyában pl. a C8, akkor "formailag" mindkettő  "benzin"
>>> ugyan, de  a járgányod perrsze, hogy meg fogja érezni
>>>
>>> a C4 már 40celsiuson
>>> a C20 meg 200celsiuson válik le
>>> úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
>>> egy próbalepárlást kell csak csinálni
>>> a magyar és a horvát benyával
>>>
>>> és a szénláncarányok 1 - 1 liter  benzinnel tisztázhatók
>>> akár házilag is
>>>
>>> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
>>>> Igen, a multkor en is irtam - igaz, az csak egy ut (szubjektiv) "merese"
>>>> volt -, hogy a haverom osoreg, "rom" Ritmoja szarnyakat kapott tole,
>>>> amikor sok evvelk ezelott egyutt voltunk veluk Isztrian. Akkor nem is
>>>> ertettuk a dolgot, de azota mar sok forrasbol megerositettek, hogy a
>>>> horvat benya jobb.
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>> -------- Original Message --------
>>>>
>>>>> Melózni jártunk pár éve elég sokat az isztriára.
>>>>> A méréshez is megvolt a kilométermennyiség.
>>>>> A lenti benyával jobban megy az autó és kevesebbet fogyaszt.
>>>>> Nem legenda.
>>>>> Azért fura a dolog hogy az itthoni benyával lustább az autó, és
>>>>> érezhetően szarabbul megy.
>>>>> Én már nem csodálkozom semmin.
>>>>>
>>>>> SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>>>>> 21:49):
>>>>>> Ez akkor lenne korrekt mérés, ha forditva is megnéznéd. Horvát
>>>>>> benyával
>>>>>> le,
>>>>>> magyarral vissza. Egyébként csak legendagyártás.
>>>>>>
>>>>>> Szabolcs
>>>>>>
>>>>>> 2012.08.30. 20:47, "hermesz zoltan" <hezoli at gmail.com> ezt írta:
>>>>>>>
>>>>>>> Többedszer bizonyított tény hogy a horvát benya sokkal jobb.
>>>>>>> A tengerpartig lefele 7.8 vissza 6.2.
>>>>>>> A magyar benya szar.
>>>>>>> Ez több éves tapasztalat, több benyás autóval tesztelve.
>>>>>>>
>>>>>>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>>>>>>> 19:58):
>>>>>>>> varosi legenda szerint a mol mar 34% bional jar . tovabba
>>>>>>>> beletesznek
>>>>>>>> akarmit amit elkoboztak .
>>>>>>>>
>>>>>>>> bye
>>>>>>>> dexter
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Fekete Róbert <frobi at harden.hu> írta (2012. augusztus 30. 8:30):
>>>>>>>>> hát sok olyan dolgot amitől a motorok csoda hogy mennek
>>>>>>>>> lassan ott tartunk ha otthon pároljuk motorolajból jobban járunk :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2012-08-30 08:20 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>>>>> Hétfő este egy cimbi motorját szerelgettük. Azután elindult vele
>>>>>>>>>> haza,
>>>>>>>>>> de az egyik benzincső meglazult és kifolyt egy jó adag benzin a
>>>>>>>>>> kapu
>>>>>>>>>> előtt a betonra. A benzinről én anno azt tanultam, hogy elég
>>>>>>>>>> gyorsan
>>>>>>>>>> párolog, és szinte percek alatt nyomtalanul eltűnik egy ilyen
>>>>>>>>>> helyzetben. Még ma reggel is ott van a tócsa helye, sötéten,
>>>>>>>>>> feketén
>>>>>>>>>> a
>>>>>>>>>> szürke aszfalton, pedig volt közben két igazán elég meleg délután
>>>>>>>>>> azóta. Mi a jó istennyilát tesznek ezekbe az üzemanyagokba
>>>>>>>>>> manapság?!?!
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>               elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> VÉDD ISMERŐSEID E-MAIL CÍMÉT!
>>>>>>>
>>>>>>> Amennyiben továbbküldesz egy emailt,
>>>>>>> előtte töröld ki a levélben szereplő többi címet,
>>>>>>> hogy ne keringjenek az interneten a spamküldők örömére.
>>>>>>>
>>>>>>> Köszönet érte!
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list