[elektro] Agymotor
Hofferek Attila
hofi at soka.co.hu
Fri Jul 29 11:03:21 CEST 2011
2011.07.29. 10:22 keltezéssel, joe- írta:
> A Trabantok müanyag boritása nem volt könnyü sulyu megoldás, és
> ráadásul a fémrészekre, nagyobb statikai terhet rott, hiszen azzal nem
> tudott alkotni egy zártszelvény-szerü egységet, aminek a hajlitásra
> -igyénybevétel -értéke meglepöen nagy. :) Az én ilyenemnek még sok
> fém-része volt.
Ez az, semmivel sem lesz könnyebb egy trabi, mint egy bármelyik mai vagy
tegnapi (youngtimer) autó.
A trabiban még "van anyag" ez meg is látszik a mérlegen, de nincs
semmilyen elnyelő vagy gyűrődő zóna
, így egy balesetnél tuti vesztes vagy, jobb esetben végtag, rosszabb
esetben életvesztes.
> Az összes válto-fokozattal, kapcsolhato szabadonfuto kapcsolattal
> birt. A rovid fokozatok miatt a max. seb. 80 km / ora körül volt,
> aszinkron váltonál a visszakapcsolási gázfröccs belémrögzült, még most
> is kritikus esetnél, tudat alatt, mégis megteszem.
Nem is teljesen feleslegesen, gyorsabban szinkronizál, ha csökkented a
hajtó és a hajtott közt a ford.különbséget.
More information about the Elektro
mailing list