[elektro] Agymotor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
Fri Jul 29 11:03:21 CEST 2011


2011.07.29. 10:22 keltezéssel, joe- írta:
> A Trabantok müanyag boritása nem volt könnyü sulyu megoldás, és 
> ráadásul a fémrészekre, nagyobb statikai terhet rott, hiszen azzal nem 
> tudott alkotni egy zártszelvény-szerü egységet, aminek a hajlitásra 
> -igyénybevétel -értéke meglepöen nagy. :) Az én ilyenemnek még sok 
> fém-része volt. 

Ez az, semmivel sem lesz könnyebb egy trabi, mint egy bármelyik mai vagy 
tegnapi (youngtimer) autó.
A trabiban még "van anyag" ez meg is látszik a mérlegen, de nincs 
semmilyen elnyelő vagy gyűrődő zóna
, így egy balesetnél tuti vesztes vagy, jobb esetben végtag, rosszabb 
esetben életvesztes.

> Az összes válto-fokozattal, kapcsolhato szabadonfuto kapcsolattal 
> birt. A rovid fokozatok miatt a max. seb. 80 km / ora körül volt, 
> aszinkron váltonál a visszakapcsolási gázfröccs belémrögzült, még most 
> is kritikus esetnél, tudat alatt, mégis megteszem. 

Nem is teljesen feleslegesen, gyorsabban szinkronizál, ha csökkented a 
hajtó és a hajtott közt a ford.különbséget.



More information about the Elektro mailing list