[elektro] Agymotor
(G)feri
elektroslista at freemail.hu
Fri Jul 29 13:57:56 CEST 2011
j> 2011-07-29 06:30 keltezéssel, Kormos Imre írta:
>> Nem tudom.
>> Olcsó, könnyű, vékony kerekű, a kombiban van hely.
>> (Mondjuk eredetileg 500-as kombi trabit néztem, ez nagyon tetszene:
>> <http://de.academic.ru/pictures/dewiki/116/trabant_600_kombi_vr.jpg> )
Ha cca. 5-6 évvel ezelőtt szólsz, (az is) lett volna :).
Különlegessége volt Apám 1963-as évjáratú 500-as kombijának, hogy az
oldal ajtók zsanérjai hasonlítottak a régi lakásajtókéhoz, az ajtó
felfele emelve kiakasztható volt. Emlékszem egyszer a 120 kilós
főnököm bevágódott az anyósűlésre, a súlyától lement az autó és a
magas járdaszegélyen felakadt a nyitott ajtó. A zsanér függőlegesen
szétcsúszott és az ajtó kiborúlt a járdára, csak a határoló tartotta
:). Látványos volt. A trabi az utolsó 20-25 évét a garázsban álldogálta
végig, akkor egyik fiam kitalálta, hogy kabriot farag belőle. Levágták a
tetejét, erre a járgány lerogyott. Ezzel el is dőlt a további sorsa
:(. Amúgy ennek még fordítva működött a váltókarja, az összes sebességnél
volt be- kikapcsolható szabadonfutó és tényleg meg lehetett vele tanulni a
szinronizált váltó mentes vezetés fortélyait. Pár megmaradt dolgot nemrég
kiárultam belőle a vaterán, 1-2 db új hardy gumim még van, meg
féltengelycsonkom talán. Meg egy zsákban zár cuccok, apróságok. Meg a
padláson ki tudja mik :)
F.
A kormányrud hardy-tárcsával csatlakozott a
j> k.-mühöz, ez egyszer a megszorult szerkezet miatt szétesett.
j> Pocsék érzés, amikor a kormányt nem követi, az elszabadult tömeg. :)
j> joe
Én a papucs (nagy kerekű) wartburgommal jártam majdnem így anno, annak még gagyibb
gumi-textil korong kormányhardyja volt. Amúgy az egyik kedvenc autónk volt. 3 apró
gyermekkel igazi tágas családi járgány. Akkor még a benzin olcsó volt
és a fenntartása, karbantartása is bőven belefért a költségvetésünkbe.
"Izabella Nagy Szekér" -nek hívták akiktől vettük, nálunk
csak Izabella lett :).
--
Üdvözlettel,
(G)feri mailto:elektroslista at freemail.hu
More information about the Elektro
mailing list