[elektro] Agymotor

joe- jozsig at gmail.com
Fri Jul 29 10:22:28 CEST 2011


2011-07-29 06:30 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> Nem tudom.
> Olcsó, könnyű, vékony kerekű, a kombiban van hely.
> (Mondjuk eredetileg 500-as kombi trabit néztem, ez nagyon tetszene:
> <http://de.academic.ru/pictures/dewiki/116/trabant_600_kombi_vr.jpg>  )
>
> KI
>
>
A Trabantok müanyag boritása nem volt könnyü sulyu megoldás,
és ráadásul a fémrészekre, nagyobb statikai terhet rott,
hiszen azzal nem tudott alkotni egy zártszelvény-szerü egységet,
aminek a hajlitásra -igyénybevétel -értéke meglepöen nagy. :)

Az én ilyenemnek még sok fém-része volt. Az összes válto-fokozattal,
kapcsolhato szabadonfuto kapcsolattal birt.
A rovid fokozatok miatt a max. seb. 80 km / ora körül volt,
aszinkron váltonál a visszakapcsolási gázfröccs belémrögzült,
még most is kritikus esetnél, tudat alatt, mégis megteszem.

Az elsökerék féltengelyének belsö csukloja hardy tárcsa volt, ami
sürü javitást igényelt.
A müszakira elvárt kormánylogást trombitalemezes lecsökkentéssel
lehetett megoldani. / A kormány fogaslécét kihuzva, az aluminium
házra, hosszirányban, nagykalapáccsal ellentartva, másik oldalrol
rácsapva, a megroppano ház is, sajátos kotyogás megszüntetö
terápia volt. Az enyémben a kormánymünek, még külsö ékpályája volt.
Az elsökerékcsapágy 6206 ? C2, szoros illesztésü kellet, frissen
cserélve, másként nem ment át a vizsgán/
Kicsi, sportos, fehér kormánykereke volt, amitöl az ember keze,
korom-fekete lett. A kormányrud hardy-tárcsával csatlakozott a
k.-mühöz, ez egyszer a megszorult szerkezet miatt szétesett.
Pocsék érzés, amikor a kormányt nem követi, az elszabadult tömeg. :)
joe



More information about the Elektro mailing list