[elektro] Pok ecu, (Almera indításgátló + benzinszivattyú)
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Thu Feb 25 15:59:13 CET 2010
charles hoss wrote:
>> Marmint a karakterisztikak helye erdekel?
>>
> az adattablak kalibralasa es irhatosaga
Hat en nem kerestem, valahol minden megvan, esetleg kiserleti alapon,
bar ez marhara nem tunik egyszerunek. :-)
>> Elegge regi darab, nem hiszem hogy konnyen fellelheto lenne az info,
>> miert pont ezt a vezerlot akarod?
>
> most a szokasosnal tobbet szivtam a karbival - valami ismeretlen , nehezen
> felderitheto hiba miatt tulfolyik , pedig latszolag mindent piszokul
> atneztem , rendbetettem , tobbszor csereltem .
> azon toprengtem hogy mar regota szivok vele es ennyi munkabol mar
> megvehettem volna egy *squirt-et .
VEMS. Mondjuk elso ranezesre draga, de ha egy ismeretlen ECU-t kellene
illeszteni, az se biztos hogy olcsobb lenne...
Mondjuk ezzel is kell barkacsolni, de legalabb az ismert, mit hova kell
irni.
> az uno korai injektora azert lenne erdekes , mert talan elfogadhato meretu
> az adattabla es nincs benne eltulzott kornyezetvedelem , csak mukodes
> (motorfekben nem fecskendez be , nem trukkozik feleslegesen) , hatekonysag .
>
> az uno egy eleg takarekos , mozgekony auto volt - talan konnyebben tudnam
Mozgekony, persze, 800 kilohoz a 75 loero nem rossz. :-)
Takarekossagrol csak a gazpedal finom kezelesevel lehet beszelni,
szorakozassal hamar el lehetett fogyasztani egy fel tank benzint.
Csak azert volna nehez ezt a pokhoz illeszteni, mert csak TPS, IAT, CLT
van, rohadtul kene tudni modellezni a teljes szivokort ahhoz hogy
gazpedalallasbol kiszamitsd hogy mennyi levegot szivott be.
Persze be lehetne rakni egy legtomegmerot a karburator ele, amivel fel
lehetne venni az adatokat kulonfele uzemallapotokban a mukodo auton.
--
((( Móczik Gábor )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
((( S.k.y.p.e.: moczik )))
More information about the Elektro
mailing list