[elektro] Almera indításgátló + benzinszivattyú
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Feb 25 13:18:48 CET 2010
2010/2/25 Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>
> charles hoss wrote:
> >> Keveréket képezni mellesleg lehet simán gázpedál szenzorral is, nyilván
> >> a motor+levegőrendszer tökéletes ismeretében. Ezt 1987-ben is meg tudták
> >> oldani, a Fiat Uno-ban ugyanis csak TPS, levegő/víz hőfok volt, és ment
> >> az autó, elég jól. :-)
> >>
> >
> > teljesen veletlenul nem torte fel mar valaki ennek a cuccnak az eprom
> > kiosztasat ?
> >
> > tok jol esne ha siman betehetnem a polakba :)
>
> Marmint a karakterisztikak helye erdekel?
>
az adattablak kalibralasa es irhatosaga
> Elegge regi darab, nem hiszem hogy konnyen fellelheto lenne az info,
> miert pont ezt a vezerlot akarod?
>
most a szokasosnal tobbet szivtam a karbival - valami ismeretlen , nehezen
felderitheto hiba miatt tulfolyik , pedig latszolag mindent piszokul
atneztem , rendbetettem , tobbszor csereltem .
azon toprengtem hogy mar regota szivok vele es ennyi munkabol mar
megvehettem volna egy *squirt-et .
az uno korai injektora azert lenne erdekes , mert talan elfogadhato meretu
az adattabla es nincs benne eltulzott kornyezetvedelem , csak mukodes
(motorfekben nem fecskendez be , nem trukkozik feleslegesen) , hatekonysag .
az uno egy eleg takarekos , mozgekony auto volt - talan konnyebben tudnam
megilleszteni mint valamit amihez nalunk nem oshonos autokbol kell
alkatreszeket szerezni , vagy megepiteni .
ha talalnek egy hullara tort sv650-es injektor rendszert , az pl pont jo
lenne , mert ahhoz csak kulcsot kell vennem es irhato faltol-falig .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list