[elektro] GSM sebességmérés

trebi at algoritmic.hu trebi at algoritmic.hu
Fri Jul 31 20:29:32 CEST 2009


Kuplungtárcsában is van rugó, azt hiszem, az analógia kb. stimmel.
Tönkre meg attól megy, hogy a súrlódó felületek, rugófülek stb.elrágják 
egymást, mert folyamatosan mozognak, súrlódnak egymáson, kenés nélkül.
Amit egyszerűen is meg lehet oldani, egyetlen tömör vasdarabbal, azt 
kimondottan bűn elbonyolítani. :)

Trebitsch

jhidvegi wrote:
> trebi és potyo
>
>> Ez viszi tovább a terhet, ezen fut a kuplungtárcsa. Határolt persze,
>> szóval
>> nagy terhelésnél koppan a szélén, azt már nem bízzák rugókra.
>> Az is egy ökör volt amúgy, aki ezt kitalálta. 150-200 ezer km-nél
>> majd mindegyik tönkremegy, és úgy negyedmillió a cseréje. Egy
>> lendkeréknek...
>
> Akkor kb értem is, miről van szó. Végülis a megoldást vmi más
> analógiában már én is használtam elektromosban: fojtó-kondi-fojtó,
> aminek az volt az értelme, hogy a kimeneti egyenáram azonos
> simaságához a két fojtó együtt is jóval kisebb volt, mint amekkora
> lett volna az egy fojtó, ami ugyanezt tudta volna, de az is csak full
> áramon. Tehát kisebb áramon az L-C-L jobb megoldás volt. (Más kérdés,
> hogy ez meg stabilitási problémákat vet fel.)
>
> Azt viszont nem értem, hogy ennek mitől kell tönkremennie. Valszleg
> az én járgányomban még a hagyományos megoldás van, mert láttam
> szétszedve (kuplungtárcsát kellett cserélni, az előző hölgytulaj
> lejárta teljesen). Ebben a kuplungtárcsában voltak valami rugók, ha
> jól emléxem. Asszem a zsiguliban is így volt.
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list