[elektro] GSM sebességmérés
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Fri Jul 31 19:25:04 CEST 2009
trebi és potyo
> Ez viszi tovább a terhet, ezen fut a kuplungtárcsa. Határolt persze,
> szóval
> nagy terhelésnél koppan a szélén, azt már nem bízzák rugókra.
> Az is egy ökör volt amúgy, aki ezt kitalálta. 150-200 ezer km-nél majd
> mindegyik tönkremegy, és úgy negyedmillió a cseréje. Egy lendkeréknek...
Akkor kb értem is, miről van szó. Végülis a megoldást vmi más analógiában
már én is használtam elektromosban: fojtó-kondi-fojtó, aminek az volt az
értelme, hogy a kimeneti egyenáram azonos simaságához a két fojtó együtt
is jóval kisebb volt, mint amekkora lett volna az egy fojtó, ami ugyanezt
tudta volna, de az is csak full áramon. Tehát kisebb áramon az L-C-L jobb
megoldás volt. (Más kérdés, hogy ez meg stabilitási problémákat vet fel.)
Azt viszont nem értem, hogy ennek mitől kell tönkremennie. Valszleg az én
járgányomban még a hagyományos megoldás van, mert láttam szétszedve
(kuplungtárcsát kellett cserélni, az előző hölgytulaj lejárta teljesen).
Ebben a kuplungtárcsában voltak valami rugók, ha jól emléxem. Asszem a
zsiguliban is így volt.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list