[elektro] GSM sebességmérés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Fri Jul 31 19:25:04 CEST 2009


trebi és potyo

> Ez viszi tovább a terhet, ezen fut a kuplungtárcsa. Határolt persze, 
> szóval
> nagy terhelésnél koppan a szélén, azt már nem bízzák rugókra.
> Az is egy ökör volt amúgy, aki ezt kitalálta. 150-200 ezer km-nél majd
> mindegyik tönkremegy, és úgy negyedmillió a cseréje. Egy lendkeréknek...

Akkor kb értem is, miről van szó. Végülis a megoldást vmi más analógiában 
már én is használtam elektromosban: fojtó-kondi-fojtó, aminek az volt az 
értelme, hogy a kimeneti egyenáram azonos simaságához a két fojtó együtt 
is jóval kisebb volt, mint amekkora lett volna az egy fojtó, ami ugyanezt 
tudta volna, de az is csak full áramon. Tehát kisebb áramon az L-C-L jobb 
megoldás volt. (Más kérdés, hogy ez meg stabilitási problémákat vet fel.)

Azt viszont nem értem, hogy ennek mitől kell tönkremennie. Valszleg az én 
járgányomban még a hagyományos megoldás van, mert láttam szétszedve 
(kuplungtárcsát kellett cserélni, az előző hölgytulaj lejárta teljesen). 
Ebben a kuplungtárcsában voltak valami rugók, ha jól emléxem. Asszem a 
zsiguliban is így volt.

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list