[elektro] GSM sebességmérés
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Fri Jul 31 18:54:10 CEST 2009
Ez viszi tovább a terhet, ezen fut a kuplungtárcsa. Határolt persze, szóval
nagy terhelésnél koppan a szélén, azt már nem bízzák rugókra.
Az is egy ökör volt amúgy, aki ezt kitalálta. 150-200 ezer km-nél majd
mindegyik tönkremegy, és úgy negyedmillió a cseréje. Egy lendkeréknek...
Trebitsch
jhidvegi wrote:
> trebi at algoritmic.hu wrote:
>> A hagyományos, egy darabból esztergált lendkereket kettéosztották,
>> és a külső széle rugókkal kapcsolódik a közepéhez. Folyamatosan
>> "táncol" a külseje, hol lemarad a főtengelyhez képest, hol előrébb
>> lendül, és ezzel a
>> rángatózó szögsebességgel kisimítja a forgást. Rezgéscsillapító
>> szerepe van - bár amelyikben kicseréltem hagyományosra, amikor ez a
>> rugós és kurvadrága istencsapása tönkrement, senki nem vette észre
>> (se a tulaj se én), hogy jobban rezegne a motor.
>
> Aha, értem. És ez a rugózó rész viszi tovább a terhet, vagy ez csak
> úgy rajta van?
>
> hjozsi
More information about the Elektro
mailing list