Üzemanyag szivattyú vezérlés
Moczik Gabor
pm at progzmaster.hu
Fri Jul 13 22:53:14 CEST 2007
Halasz Ferenc wrote:
> Hááát, ezt az egészet röhejesnek tartom!
> Manapság az okos kocsikat már karambolra, balesetre gyártják, van
> gyűrődési energiaelnyelő zóna, légzsák, kötelező biztonsági öv, jó,
> hogy ejtőernyőt nem kötelező hordani, aztán MEGSZAKÍTHATÓ a tápszivattyú
> meg a gyujtás mindenféle lopásvédelemmel. Agyrém.
Mi agyrem?
Az ECU vezerli hogy menjen a szivattyu vagy ne. Egyebkent is vezerli, akar
van lopasvedelem akar nincs. Ha lefullad a motor, egy ido utan leallitja a
szivattyut. Jobb autokban ha karambol van (legzsak jelado, uteskapcsolo,
stb), akkor is leallitja a szivattyut.
Ha az ECU meghulyul vmi zavar miatt, akkor meg nem mindegy hogy a szivattyu
all le, vagy az injektorok nem nyitnak vagy nincs gyujtas?
A lopasvedelmi szirszarokat meg elegge nyilvanvalo, hogy ugy kell
megcsinalni, hogy ha inditaskor elfogadta az RFID-t, akkor utana mar ne
erdekelje hogy van vagy nincs, tartsa engedelyezve a rendszert gyujtas
elvetelig.
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))
More information about the Elektro
mailing list