Üzemanyag szivattyú vezérlés

Moczik Gabor pm at progzmaster.hu
Fri Jul 13 22:53:14 CEST 2007


Halasz Ferenc wrote:
> Hááát, ezt az egészet röhejesnek tartom!
> Manapság az okos kocsikat már karambolra, balesetre gyártják, van
> gyűrődési energiaelnyelő  zóna, légzsák, kötelező biztonsági öv, jó,
> hogy ejtőernyőt nem kötelező hordani, aztán MEGSZAKÍTHATÓ a tápszivattyú
> meg a gyujtás mindenféle lopásvédelemmel. Agyrém.

Mi agyrem?
Az ECU vezerli hogy menjen a szivattyu vagy ne. Egyebkent is vezerli, akar 
van lopasvedelem akar nincs. Ha lefullad a motor, egy ido utan leallitja a 
szivattyut. Jobb autokban ha karambol van (legzsak jelado, uteskapcsolo, 
stb), akkor is leallitja a szivattyut.

Ha az ECU meghulyul vmi zavar miatt, akkor meg nem mindegy hogy a szivattyu 
all le, vagy az injektorok nem nyitnak vagy nincs gyujtas?

A lopasvedelmi szirszarokat meg elegge nyilvanvalo, hogy ugy kell 
megcsinalni, hogy ha inditaskor elfogadta az RFID-t, akkor utana mar ne 
erdekelje hogy van vagy nincs, tartsa engedelyezve a rendszert gyujtas 
elvetelig.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))



More information about the Elektro mailing list