Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés

Zoltán Bakcsa elektrolista at gmail.com
Fri Jul 13 21:08:50 CEST 2007


Vettem, 1 pont az omron reléknek. Magam építem.

mpityu <elektrolista at freemail.hu> írta, 2007.07.13.:
> Hali!
>
> Mennyi idod van a dologra? :) csak azert kerdezem, mert RFID immo, aktiv
> kartyas mar van huszonezerert, ami gyari, MABISZ minositesu, es az aktiv
> kartyaval 30-40cm is van az erzekelesi tavolsag.. (tapasztalatbol mondom,
> szereltem be ilyet.. jo, es megbizhato ketyere..)
>
> www.doverkft.hu
>
> Ha magad epited, en omron relere szavazok :)
>
> udv:mpityu
>
> > Jól elmentünk a témától, de sebaj. Úgy terveztem, hogy m"uködés közben
> > nem játszik az RFID. Gyújtás felfutó élére RFID elkezdi keresni a
> > kulcsot. Ha van, relé behúz. Ha nincs, nem. Ha behúzott, relét öntartó
> > módon behuzalozni, amig van gyújtás, addig nem old el. Nem tudom
> > mennyire jelent gondot hogy a gyújtás ráadásakor a szivattyú nincs
> > rákötve a rendszerre. Lehet hogy csekkolja valahogy a computer. Akkor
> > viszont gyújtás nélküli állapotban RFID egyfolytában keresei a
> > kulcsot. Kicsit többet fogyaszt, de belefér.
> > Már csak megbízható relét kellene találni. Gondolom relé és relé
> > között is van különbség. Tud mesélni err"ol valaki valamit? Milyet
> > érdemes venni? Vagy túllihegem a dolgot?
> >
> > Halasz Ferenc <halaszfm at gmail.com> írta, 2007.07.13.:
> > > otto írta:
> > > > Hello!
> > > >
> > > > Ráadásul a szerelo szerint ez nem is ritka hiba,,jó néhányan szívtak már
> > > > emiatt!!!
> > > >
> > > > A "rohadék" soros kommunikációval tartja a kapcsolatot az ECM-el így
> > > > hatástalanítani sem tudom.
> > > > Amennyiben a megfelelo bit sort nem kapja meg az ECM blokkolja az üzemanyag
> > > > szivattyút,illetve a gyújtás egyedi vezérlo szálain nem ad vezérlést (ebben
> > > > a kocsiban három gyújtó trafó van).
> > >
> > > Hááát, ezt az egészet röhejesnek tartom!
> > > Manapság az okos kocsikat már karambolra, balesetre gyártják, van
> > > gy"ur"odési energiaelnyel"o  zóna, légzsák, kötelez"o biztonsági öv, jó,
> > > hogy ejt"oerny"ot nem kötelez"o hordani, aztán MEGSZAKÍTHATÓ a tápszivattyú
> > > meg a gyujtás mindenféle lopásvédelemmel. Agyrém. Kéne még egy kormány-
> > > zárbeugrasztás is ;-)
> > > Én még lopás elleni védelmül SEM engedném a kocsi olyan elemeinek blok-
> > > kolását, ami segíthet egy baleset kivédésében, vagy maga a kikapcsolás
> > > okozhat balesetet. RFID-re sem bíznám a tápszivattyú m"uködtetését. Mi
> > > van, ha valami zavarjelet kap (lokátor közelr"ol pl.) és épp el"ozéskor
> > > áll le a motor?
> > > Egyfel"ol eszméletlen túlbiztosítás (jó drágán!!) másfel"ol ócsón elintéz-
> > > ni, hogy egyeb okból mégis lehessen nagy baj. Nóóórmááális?  Üdv: HFeri
> > >
> > > -----------------------------------------
> > >          elektro[-flame|-etc]
> > >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list