Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés
mpityu
elektrolista at freemail.hu
Fri Jul 13 20:59:43 CEST 2007
Hali!
Mennyi idod van a dologra? :) csak azert kerdezem, mert RFID immo, aktiv
kartyas mar van huszonezerert, ami gyari, MABISZ minositesu, es az aktiv
kartyaval 30-40cm is van az erzekelesi tavolsag.. (tapasztalatbol mondom,
szereltem be ilyet.. jo, es megbizhato ketyere..)
www.doverkft.hu
Ha magad epited, en omron relere szavazok :)
udv:mpityu
> Jól elmentünk a témától, de sebaj. Úgy terveztem, hogy m"uködés közben
> nem játszik az RFID. Gyújtás felfutó élére RFID elkezdi keresni a
> kulcsot. Ha van, relé behúz. Ha nincs, nem. Ha behúzott, relét öntartó
> módon behuzalozni, amig van gyújtás, addig nem old el. Nem tudom
> mennyire jelent gondot hogy a gyújtás ráadásakor a szivattyú nincs
> rákötve a rendszerre. Lehet hogy csekkolja valahogy a computer. Akkor
> viszont gyújtás nélküli állapotban RFID egyfolytában keresei a
> kulcsot. Kicsit többet fogyaszt, de belefér.
> Már csak megbízható relét kellene találni. Gondolom relé és relé
> között is van különbség. Tud mesélni err"ol valaki valamit? Milyet
> érdemes venni? Vagy túllihegem a dolgot?
>
> Halasz Ferenc <halaszfm at gmail.com> írta, 2007.07.13.:
> > otto írta:
> > > Hello!
> > >
> > > Ráadásul a szerelo szerint ez nem is ritka hiba,,jó néhányan szívtak már
> > > emiatt!!!
> > >
> > > A "rohadék" soros kommunikációval tartja a kapcsolatot az ECM-el így
> > > hatástalanítani sem tudom.
> > > Amennyiben a megfelelo bit sort nem kapja meg az ECM blokkolja az üzemanyag
> > > szivattyút,illetve a gyújtás egyedi vezérlo szálain nem ad vezérlést (ebben
> > > a kocsiban három gyújtó trafó van).
> >
> > Hááát, ezt az egészet röhejesnek tartom!
> > Manapság az okos kocsikat már karambolra, balesetre gyártják, van
> > gy"ur"odési energiaelnyel"o zóna, légzsák, kötelez"o biztonsági öv, jó,
> > hogy ejt"oerny"ot nem kötelez"o hordani, aztán MEGSZAKÍTHATÓ a tápszivattyú
> > meg a gyujtás mindenféle lopásvédelemmel. Agyrém. Kéne még egy kormány-
> > zárbeugrasztás is ;-)
> > Én még lopás elleni védelmül SEM engedném a kocsi olyan elemeinek blok-
> > kolását, ami segíthet egy baleset kivédésében, vagy maga a kikapcsolás
> > okozhat balesetet. RFID-re sem bíznám a tápszivattyú m"uködtetését. Mi
> > van, ha valami zavarjelet kap (lokátor közelr"ol pl.) és épp el"ozéskor
> > áll le a motor?
> > Egyfel"ol eszméletlen túlbiztosítás (jó drágán!!) másfel"ol ócsón elintéz-
> > ni, hogy egyeb okból mégis lehessen nagy baj. Nóóórmááális? Üdv: HFeri
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list