Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés

otto ottomail at t-online.hu
Fri Jul 13 19:26:58 CEST 2007


Szerintem direkt gépkocsiba gyártott relét használj.
Mivel nem foglalkozok gépkocsi elektronikával (csak most kényszerből néztem
bele a MATIZ szervíz doksiba) ezért ezt tudományosan nem tudom megindokolni.
Talán valahol azt olvastam,hogy a gépkocsiban használatos jelfogókat a
gépkocsiban uralkodó extrém körülményekre tervezik (szélsőséges
hőfok,mechanikai rezgések)

Üdv. Ottó

----- Original Message -----
From: "Zoltán Bakcsa" <elektrolista at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, July 13, 2007 7:03 PM
Subject: Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés


Jól elmentünk a témától, de sebaj. Úgy terveztem, hogy működés közben
nem játszik az RFID. Gyújtás felfutó élére RFID elkezdi keresni a
kulcsot. Ha van, relé behúz. Ha nincs, nem. Ha behúzott, relét öntartó
módon behuzalozni, amig van gyújtás, addig nem old el. Nem tudom
mennyire jelent gondot hogy a gyújtás ráadásakor a szivattyú nincs
rákötve a rendszerre. Lehet hogy csekkolja valahogy a computer. Akkor
viszont gyújtás nélküli állapotban RFID egyfolytában keresei a
kulcsot. Kicsit többet fogyaszt, de belefér.
Már csak megbízható relét kellene találni. Gondolom relé és relé
között is van különbség. Tud mesélni erről valaki valamit? Milyet
érdemes venni? Vagy túllihegem a dolgot?




More information about the Elektro mailing list