kopogásérzékelõ
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Wed Oct 4 13:05:48 CEST 2006
jhidvegi wrote:
>Nem hibás. Abba lehet belegondolni, hogy ha rendes helyen van az előgyújtás,
>akkor a robbanás (égés) energiáját munkára tudja a motor használni. Ha egyre
>visszább (előrébb) veszem a gyújtást, annál kevésbé jön ki munka a motorból.
>Szélsőséges esetben már a sűrítés elején meggyújtva szinte az összes energia
>bent marad. Tehát marha nagy nyomásokat lehetne így előállítani, amin
>persze, hogy a keverék egy része mindenképpen egyszerre robban fel.
>
>
akarhol gyujtod is meg a kevereket , vegigmegy a langfront - nem hiszem
hogy "egne" vegig - a nyomashullam terjed szet - ha detonacios eges van
akkor a gyulladas sok pici forrasbol indul - izzo koromszemcsekbol ,
spontan a nyomas es ho hatasara stb
ha benne is marad az osszes energia , mert a surites elejen gyujtom meg
- akkor is tavozik a kipufogaskor - es ezzel elolrol indul a folyamat .
>Régebben sokat kísérleteztem zsigulival. Általában autópályán állítgattam az
>előgyújtást. Úgy csináltam, hogy a kopogás még éppen ne tudjon előállni, de
>már húzzon, ahogy csak tud.
>
nyilvan van egy optimalis gyujtasi idopont hiszen ez szamtalan dologgal
fugg ossze es egy hatarertekhez tart - de majd remelem sikeru egy olyan
modellt talalni ami a fizikai elemzes probajat is kiallja
>mintha a 2107-esben ennek a toroknak a nyitásához már kellett egy tetemes
>vákuum, nem csak simán gázpedál állástól függött.
>
>
igen , nekem is ilyenem volt az egyik autom - szerettem :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list