kopogásérzékelõ

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Wed Oct 4 13:05:48 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>Nem hibás. Abba lehet belegondolni, hogy ha rendes helyen van az előgyújtás, 
>akkor a robbanás (égés) energiáját munkára tudja a motor használni. Ha egyre 
>visszább (előrébb) veszem a gyújtást, annál kevésbé jön ki munka a motorból. 
>Szélsőséges esetben már a sűrítés elején meggyújtva szinte az összes energia 
>bent marad. Tehát marha nagy nyomásokat lehetne így előállítani, amin 
>persze, hogy a keverék egy része mindenképpen egyszerre robban fel.
>  
>
akarhol gyujtod is meg a kevereket , vegigmegy a langfront - nem hiszem 
hogy "egne" vegig - a nyomashullam terjed szet - ha detonacios eges van 
akkor a gyulladas sok pici forrasbol indul - izzo koromszemcsekbol , 
spontan a nyomas es ho hatasara stb
ha benne is marad az osszes energia , mert a surites elejen gyujtom meg 
- akkor is tavozik a kipufogaskor - es ezzel elolrol indul a folyamat .

>Régebben sokat kísérleteztem zsigulival. Általában autópályán állítgattam az 
>előgyújtást. Úgy csináltam, hogy a kopogás még éppen ne tudjon előállni, de 
>már húzzon, ahogy csak tud.
>
nyilvan van egy optimalis gyujtasi idopont hiszen ez szamtalan dologgal 
fugg ossze es egy hatarertekhez tart - de majd remelem sikeru egy olyan 
modellt talalni ami a fizikai elemzes probajat is kiallja

>mintha a 2107-esben ennek a toroknak a nyitásához már kellett egy tetemes 
>vákuum, nem csak simán gázpedál állástól függött.
>  
>
igen , nekem is ilyenem volt az egyik autom - szerettem :)

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list