Re: kopogásérzékelõ

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Wed Oct 4 13:21:03 CEST 2006


charles hoss wrote:

> akarhol gyujtod is meg a kevereket , vegigmegy a langfront - nem
> hiszem hogy "egne" vegig - a nyomashullam terjed szet - ha detonacios
> eges van akkor a gyulladas sok pici forrasbol indul - izzo
> koromszemcsekbol , spontan a nyomas es ho hatasara stb
> ha benne is marad az osszes energia , mert a surites elejen gyujtom
> meg - akkor is tavozik a kipufogaskor - es ezzel elolrol indul a
> folyamat .

Asszem nem egy dolgoról beszélünk. Én azt próbáltam ecsetelni, hogy ha nincs 
munkavégzés, mert olyan marha korán gyújtom be a keveréket, hogy a 
felszabaduló energia a gázban marad, akkor jóval nagyobb nyomások tudnak 
kialakulni, nagyobb esély van a detonációs égésre, mintha égés közben munkát 
végez a dugó, energia van kivéve az égéstermékből...

> nyilvan van egy optimalis gyujtasi idopont hiszen ez szamtalan
> dologgal fugg ossze es egy hatarertekhez tart - de majd remelem
> sikeru egy olyan modellt talalni ami a fizikai elemzes probajat is
> kiallja

Szerintem ezt már kielemezték szakemberek, mi csak társalgunk róla, illetve 
agyalgatunk a folyamatról és elmondjuk a tapasztalatainkat.

>> mintha a 2107-esben ennek a toroknak a nyitásához már kellett egy
>> tetemes vákuum, nem csak simán gázpedál állástól függött.
>>
> igen , nekem is ilyenem volt az egyik autom - szerettem :)

Én is. Az egyik legjobb porlasztó volt, később 2101-esben is használtam. 
Egyik ismerősöm meg skodában. :-) Ennek a működését legalább nagyjából 
értettem. A skodáét nem.

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list