Re: kopogásérzékelõ
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Wed Oct 4 13:21:03 CEST 2006
charles hoss wrote:
> akarhol gyujtod is meg a kevereket , vegigmegy a langfront - nem
> hiszem hogy "egne" vegig - a nyomashullam terjed szet - ha detonacios
> eges van akkor a gyulladas sok pici forrasbol indul - izzo
> koromszemcsekbol , spontan a nyomas es ho hatasara stb
> ha benne is marad az osszes energia , mert a surites elejen gyujtom
> meg - akkor is tavozik a kipufogaskor - es ezzel elolrol indul a
> folyamat .
Asszem nem egy dolgoról beszélünk. Én azt próbáltam ecsetelni, hogy ha nincs
munkavégzés, mert olyan marha korán gyújtom be a keveréket, hogy a
felszabaduló energia a gázban marad, akkor jóval nagyobb nyomások tudnak
kialakulni, nagyobb esély van a detonációs égésre, mintha égés közben munkát
végez a dugó, energia van kivéve az égéstermékből...
> nyilvan van egy optimalis gyujtasi idopont hiszen ez szamtalan
> dologgal fugg ossze es egy hatarertekhez tart - de majd remelem
> sikeru egy olyan modellt talalni ami a fizikai elemzes probajat is
> kiallja
Szerintem ezt már kielemezték szakemberek, mi csak társalgunk róla, illetve
agyalgatunk a folyamatról és elmondjuk a tapasztalatainkat.
>> mintha a 2107-esben ennek a toroknak a nyitásához már kellett egy
>> tetemes vákuum, nem csak simán gázpedál állástól függött.
>>
> igen , nekem is ilyenem volt az egyik autom - szerettem :)
Én is. Az egyik legjobb porlasztó volt, később 2101-esben is használtam.
Egyik ismerősöm meg skodában. :-) Ennek a működését legalább nagyjából
értettem. A skodáét nem.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list