[OT] autos kerdes
Moczik Gabor
pm at progzmaster.hu
Tue May 16 20:09:35 CEST 2006
jhidvegi wrote:
> Arra, hogy a szelepek hibája okozhatja a kompresszióbajokat, meg az olajos
> kipufogást is. Főleg a kipufogószelep szokott elszállni, illetve a szívónak
> a szelepszár szimmeringje miatt kajolja ott az olajat. Ezért ezt kellett
> volna kisebb melóval megcsinálni, és amikor lent van a hengerfej, akkor a
Hogy szedem ki a szelepeket, ha nem veszem le a hengerfejet?
A szimeringet csak kiveszem valahogy, de a szelepeket biztos nem tudom
megnézni...
> Ja értem. Pedig néha csak simán gyűrűkket is szoktak cserélni.
Cseréltem már egyszer régebben...
> Az a nagy átmérőbeli különbség lehet, hogy nem is olyan nagy, ha megnézed az
> alu és az acél hőtágulásbeli különbségét, és elképzelsz egy jó forró dugót,
> és egy kevésbé forró hengert.
Mennyire forró dugót képzeljek el a számoláshoz?
> Más kérdés, ha hengerűrtartalmat is akarsz növelni (tuning), és ezzel dugót
> cserélni. :-)
Ahh. Annyira kikönnyített motor ez, vétek lenne túlzottan furkálni. Ha pár
miliméternél több anyag bárhol körbeveszi a hengereket, sokat mondtam.
Most már értem miért beszéltek róla régebben, hogy szívómotorra ne akarjak
turbót tenni. Akkor nem nagyon értettem, mert a motor amire tenni akartam,
az sokkal-sokkal masszívabb volt, legalább 15mm a hengerfal mindenhol.
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))--((( Website: http://www.progzmaster.hu )))
More information about the Elektro
mailing list