[OT] autos kerdes

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
Tue May 16 21:33:38 CEST 2006


Moczik Gabor wrote:
> jhidvegi wrote:
>> Arra, hogy a szelepek hibája okozhatja a kompresszióbajokat, meg az
>> olajos kipufogást is. Főleg a kipufogószelep szokott elszállni,
>> illetve a szívónak a szelepszár szimmeringje miatt kajolja ott az
>> olajat. Ezért ezt kellett volna kisebb melóval megcsinálni, és
>> amikor lent van a hengerfej, akkor a
>
> Hogy szedem ki a szelepeket, ha nem veszem le a hengerfejet?
> A szimeringet csak kiveszem valahogy, de a szelepeket biztos nem tudom
> megnézni...

A hengerfejet le kell szedni, de a hengert már nem!! :-) Tehát a dugókhoz, a 
gyűrűkhöz nem kellett volna - szerintem - nyúlni rögtön, csak miután 
belemértél föntről, amikor már nincs fenn a hengerfej.
(Nemtom mi van mostanában, mindenki állatira félreért. Újra elolvasva azt, 
amit írtam, nem látom, hol cseszem el.)

>> Ja értem. Pedig néha csak simán gyűrűkket is szoktak cserélni.
>
> Cseréltem már egyszer régebben...

És bejött? Az volt akkor a probléma? (May Karcsi leírta, hogy lehet 
ellenőrizni, ha már szétkaptad.)

> Mennyire forró dugót képzeljek el a számoláshoz?

Fogalmam sincs. Ha saccolnom kéne vagy 200 fok lehet, míg a henger csak 100 
körül.

> Ahh. Annyira kikönnyített motor ez, vétek lenne túlzottan furkálni.

Akkor gyűrűellenőrzés, és ha jó még, vissza az egész, főleg, ha pontosan 
megvan, melyik hol volt. :-) És a szelepekkel foglalkozni.

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list