radardetektor [fekharapas]

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sat Mar 25 09:23:47 CET 2006


Szali Sandor wrote:

>
>A feknyereg miatt allandoan szorulna, a fekhatas nem lenne jobb, max. 
>rovidebb a holtjatek
>  
>
hacsak nem az van pl hogy okolnyereg van rajta , es a szetkopott 
allapotaban egy koriven el tud mozdulni a tarcsa feluleten - amikor 
rafekezel akkor joforman sajat magat ekeli be - ehhez a vezetocsapokat 
kene megnezni

>Az a hires fektisztito az pontosan melyik reszere jo  a feknek? a fekpofat 
>is szoktak vele fujni?
>  
>
igen , minimalis zsiros szennyezodest el lehet vele tavolitani .

>A hatso fekek igy is alig kapnak fekerot, ha harapnak az elsok akkor mar 
>semmit.
>Ez is arra utal, hogy ez a gyenge fekhatas a gyari allapota az elsoknek.
>Vagy minden fek egyforman, stabilan rossz valamilyen formaban :)
>nINCS fekeroszablyzo a hatsokhoz, fix elosztas van, primitiv.
>Ha tok ures a hatulja, akkor sem blokkol [teljes erobol ralepve talan, de 
>joval az elso utan]
>  
>
akkor az a fek tuti rossz . neke a jeep-el szokott ugy alakulni hogy 
minden evben nagygeneralozni kell a hatuljat , mert az a fek mindig 
tonkremegy - nem erzodik egyaltalan , de nem fog - dobfek es ha parszor 
telemegy sarral akkor az egeszet cserelni kell (szeretnem majd valamikor 
tarcsara cserelni)

>azokban azert biztos volt hatso fekero szabalyzo, nem ilyen oskovuletek 
>voltak. Bar lehet hogy volt valami oka az opel mernoknek amiert elhagyta, 
>tlaan oreg koraban gyakori volt a meghibasodas, nem tudom.
>  
>
vagy ez egy szemelyauto es folosleges volt extrem terhelesekre meretezni .
egyebkent minden rugo puhul elete soran - igy a megereszkedett rugo kis 
temponal tul eros feket engedne hatra - aztan amikor a doglott 
lengescsillapitok miatt bolint akkor tul keveset - szoval hosszu tavon 
nem elonyos .
rasegit hogy kipordulj , varialja menet kozben a fekhatast - labilissa 
teszi az autot

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list