radardetektor [fekharapas]

Szali Sandor szali at freemail.hu
Sat Mar 25 09:09:33 CET 2006


From: "charles hoss"
>>+ tipushibaja a feknyereg szorulasa, de azt mar lekuzdottem regen, es az 
>>nem
>>is ilyet csinal.
> pedig , lehet .
> szorul , de egy kis kenoanyagtol megmozdul .

A feknyereg miatt allandoan szorulna, a fekhatas nem lenne jobb, max. 
rovidebb a holtjatek


> ki kene nyomni a dugattyukat , nekiesni gyokerkefevel - fektisztitoval ,
> aztan vazelinnel es uj porvedokkel osszerakni .

Az a hires fektisztito az pontosan melyik reszere jo  a feknek? a fekpofat 
is szoktak vele fujni?


>>egy olyan agymenes is eszembe jutott, hogy esetelg ennek is olyan konnyu
>>gyarilag a fekpedalj amint a legpuhabb fekpedalu modern autoknak, >>
> ebben kozel sem vagyok biztos . a mercik , vw-k nagyon konnyu fekkel
> rendelkeztek .

A hatso fekek igy is alig kapnak fekerot, ha harapnak az elsok akkor mar 
semmit.
Ez is arra utal, hogy ez a gyenge fekhatas a gyari allapota az elsoknek.
Vagy minden fek egyforman, stabilan rossz valamilyen formaban :)
nINCS fekeroszablyzo a hatsokhoz, fix elosztas van, primitiv.
Ha tok ures a hatulja, akkor sem blokkol [teljes erobol ralepve talan, de 
joval az elso utan]
kiveve ha a hatso dobfek azik be, akkor blokkol :)
igy persze rossz a fek [bolint is], de legalabb kanyarban fekezve se dobja a 
hatuljat.

> ebben kozel sem vagyok biztos . a mercik , vw-k nagyon konnyu fekkel
> rendelkeztek .

azokban azert biztos volt hatso fekero szabalyzo, nem ilyen oskovuletek 
voltak. Bar lehet hogy volt valami oka az opel mernoknek amiert elhagyta, 
tlaan oreg koraban gyakori volt a meghibasodas, nem tudom.




More information about the Elektro mailing list