radardetektor [fekharapas]
Szali Sandor
szali at tvnetwork.hu
Sat Mar 25 09:51:48 CET 2006
From: "charles hoss" <
> hacsak nem az van pl hogy okolnyereg van rajta , es a szetkopott
> allapotaban egy koriven el tud mozdulni a tarcsa feluleten - amikor
> rafekezel akkor joforman sajat magat ekeli be - ehhez a vezetocsapokat
> kene megnezni
NA ezt most elmentem a palmomba, es legkozelebb elfilozok rajta mikor
elottem van szetszedve.
A szetkopott allapot az garantalt. De mi az az okolnyereg?
Ebben egy dugattyu van, a masik oldal miatt kell hogy a feknyereg mozogjon.
Amit irsz, abban lehetseges, hogy viz hatasara tudja csak beekelni magat?
Mondjuk ez az ekelodes az egyetlen eszeru magyarazat, berohadni nincs ideje.
>>nINCS fekeroszablyzo a hatsokhoz, fix elosztas van, primitiv.
>>Ha tok ures a hatulja, akkor sem blokkol [teljes erobol ralepve talan, de
>>joval az elso utan]
> akkor az a fek tuti rossz . neke a jeep-el szokott ugy alakulni hogy
> minden evben nagygeneralozni kell a hatuljat , mert az a fek mindig
> tonkremegy - nem erzodik egyaltalan , de nem fog - dobfek es ha parszor
> telemegy sarral akkor az egeszet cserelni kell (szeretnem majd valamikor
> tarcsara cserelni)
mi tud elromlani veglegesen ebben? Sar ebbe nem megy soha. Es raadasul
szepen egyforman gyengek. [bar ez a gyengeseg jol jon mikor fekeroszabalyzas
nelkul, tokures hatsoval, benzin, potkerek, minden nelkul, kanyarban
fekezek]
> vagy ez egy szemelyauto es folosleges volt extrem terhelesekre meretezni .
> egyebkent minden rugo puhul elete soran - igy a megereszkedett rugo kis
> temponal tul eros feket engedne hatra - aztan amikor a doglott
> lengescsillapitok miatt bolint akkor tul keveset - szoval hosszu tavon
> nem elonyos .
Daciamnal meg csak egyszeruen berohadt.
> rasegit hogy kipordulj , varialja menet kozben a fekhatast - labilissa
> teszi az autot
HAt igen, lehet hogy merlegeltek valamit a tervezok, mert igy nem eri el az
optimalis fekhatast sok esetben, de legalabb kiszamithato.
More information about the Elektro
mailing list