LPG REGBULL R04
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Fri Jun 30 23:07:38 CEST 2006
----- Original Message -----
From: "Dukai Zoltan" <dzoltan.listak at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, June 30, 2006 10:00 PM
Subject: Re: LPG REGBULL R04
> Furt karbis, befurtak a karbiba es ott nyomtak bele csovet. szerintem
> egy az egyben ahogy van hagytak benne a reszeleket is... kivul baris ott
> van az aluminium reszelek, gondolom belul ugyanugy...
Alureszelek nem erdekes, vidaman beszivja es ki is pufogja a motor. Semmi
nem fog karosodni tole. A userek megnyugtatasara szoktak nehol zsirozni a
furot, meg kiporszivozni a lukat meg ilyenek, de ez mokusvakitas, tenyleg
semminek semmi baja nem lesz egy kis alu (vagy spiater) forgacstol.
Amire inkabb figyelni kell, az az, hogy ki ne lazuljon a cso. Altalaban eleg
vekony a porlaszto fala, es csak szoros illesztessel dugjak bele a csovet.
Jobb esetben menettel. A motor rezeg, a cso masik vegen a reduktor meg nem,
szoval a cso folyamatos mocorgatasnak van kiteve. Ha kilazul, akkor kemeny
falsot fog szivni a motor, ami nagyon nem jo. Ketkomponenses femragasztok
bevaltak...
> Jah, koszonom :) en Szabadkan vagyok, de majd megoldom magamnak.
Igen, azt hiszem olcsobb legyartani a nyakot, mint akar a postakoltseg. Meg
talan gyorsabb is. :(
De eagle sch-t meg brd-t azt tudok kuldeni emilben, ha kell.
Ha megepited, es megnezed a benzines uzemmodot, meg fogod emelni a kalapodat
a porlaszto-tervezok elott, en legalabbis azt tettem. Az egy mechanikus
computer. :)
> Ha a pillangoszelep nem is lesz figyelve, de szerintem lambda szondat
> fogok ra rakni, mikrovezerlovel es egy ilyen gazmennyiseg szabalyzoval.
Mikrovezerlo programozasaval lehet jatszani egy darabig, mert a lambdaszonda
meglepoen baromigyors, a gaznak viszont ido kell, hogy eljusson hozza a
csovon. Szoval a szabalyozasi hurok idoallandoja az kicsit egyedi, mert fugg
a motortol, fugg attol, hogy mennyire tudod kozel rakni a szondat a
hengerfejhez... Legjobb persze minel kozelebb, mar csak az uzemi hofok miatt
is. Merthogy amig el nem eri a szonda a 350-400 fokot, addig nem erdemes es
nem szabad szabalyozni ra, onnantol ad csak ertekelheto jelet. Ez is
beszereles, auto es idojarasfuggo, hogy mikor eri el (meg hogy futott a
szonda vagy sem), szoval picit jatszani kell vele.
Utana viszont el lehet felejteni az osszes gondot, az egesz auto ugy mukodik
gazuzemben, mint egy korszeru, computervezerelt auto. Merthogy az. :)
Addig viszont, amig csak a kezi tekero van, es meg lambdameter sincs:
egyreszt eszetlen fogyasztast, masreszt komoly motorkarosodast lehet
eloidezni. Erzessel. :)
Trebitsch
More information about the Elektro
mailing list