[OT] motorfek.

Valenta Ferenc ferenc.valenta at vhl.hu
Tue Sep 20 13:47:26 CEST 2005


Várszegi Péter wrote:

> Így értem, ebben igazad van, már csak az autót terevzo mérnököknek kell 
> megmagyaráznod, hogy az egyszeres kuuplung nem jó és inkább dupla 
> kuplungozni kelljen mindenben, mert annak elonyös hatásai vannak.....
> Az igaz, hogy üresbol könnyebb sebesslégbe tenni mint 5-bol 3-ba, ez igaz.

A dupla kuplung elonyosebb, es kesz. Ezen ne vitatkozzunk mar...
Mas kerdes, hogy siman is megy, mert az utobbi 20 ev autoiban mar
legalabb a sebessegek egy resze szinkronizalt. Igaz, kopik a gyuru,
de par 1e5 km-t kibir.
Ettol fuggetlenul, elvileg igazam van, igen :)
Nyugi, a tobbiben is :) En most tisztan fizika szempontbol kozelitem
meg, es ebbol a szempontbol igazam van. A vezetestechnika szempontjabol
nem biztos hogy jo, a ketto kozotti ellentmondast az user interface
benasaga okozza. Ezt probalom elmagyarazni mar vagy fel eve...

-- 
Valenta Ferenc <ferenc.valenta at vhl.hu>  Volcano/Mentor Graphics
"My love is REAL, unless declared INTEGER"





More information about the Elektro mailing list