[OT] motorfek.
Tóth László
laszlo.toth at delta.hu
Tue Sep 20 14:02:14 CEST 2005
ha már mindig mindenben igazad van, leirhatnád hogy milyennek kellene
lennie szerinted egy "car user interface"-nek. bár ekkora hülye
megfogalmazást is csak töled hallottam eddig. nekem pl tök jó a mostani
rendszer, tök user frienly nekem az autó. még a hobbim is az autózás, én
nem változtatnék rajta, csak apróságokat (pl a szekvenciális váltó tök
jó dolog.) Ha meg valaki igy nem tud vezetni, menjen gyalog, ne
elméleteket gyártson hogy miért kellene máshogy lennie.
Valenta Ferenc írta:
> Várszegi Péter wrote:
>
>> Így értem, ebben igazad van, már csak az autót terevzo mérnököknek
>> kell megmagyaráznod, hogy az egyszeres kuuplung nem jó és inkább
>> dupla kuplungozni kelljen mindenben, mert annak elonyös hatásai
>> vannak.....
>> Az igaz, hogy üresbol könnyebb sebesslégbe tenni mint 5-bol 3-ba, ez
>> igaz.
>
>
> A dupla kuplung elonyosebb, es kesz. Ezen ne vitatkozzunk mar...
> Mas kerdes, hogy siman is megy, mert az utobbi 20 ev autoiban mar
> legalabb a sebessegek egy resze szinkronizalt. Igaz, kopik a gyuru,
> de par 1e5 km-t kibir.
> Ettol fuggetlenul, elvileg igazam van, igen :)
> Nyugi, a tobbiben is :) En most tisztan fizika szempontbol kozelitem
> meg, es ebbol a szempontbol igazam van. A vezetestechnika szempontjabol
> nem biztos hogy jo, a ketto kozotti ellentmondast az user interface
> benasaga okozza. Ezt probalom elmagyarazni mar vagy fel eve...
>
More information about the Elektro
mailing list