Amerika halálos itélete

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Tue Oct 4 17:40:40 CEST 2005


Fuzesi Arnold írta:

>>Bocsi, de az enyemben is van ABS, es direkt teszteltem, mert utolag
>>lett beleepitve, nem voltam biztos benne hogy mukodik. Megy, tok jol.
>>Labbal utana csinalni meg Flatley-nek sem menne, arrol nem is beszelve,
>>hogy ha sikerulne is, nem biztos hogy tudja kovetni...
>>    
>>
>
>Ebből megint a tapasztalatlanságod, és a szövegértési problemád világít ki.
>Majd ha leesik az első hó, akkor javaslom gyere fel a Béla Király útra, és
>onnan próbálj meg lejönni a városkúti úton.
>Motorfék nélkül, és ABS-el  tuti kocsitörés.
>
>Az ABS darált mint állat, kocsi nemhogy lassult volna, gyorsult. Ha nem
>tudom visszavagni 1-esbe akkor rommátöröm a kocsit.
>  
>
en ezert utalom az abs-t (hasznalok abs-es autot is) , mert nem 
kontrollalom elegge - kulonosen pl par centi havon ha meg kell allni 
akkor a fekezessel eltolod a havat magad elol es satuzol a betonon , mig 
az abs ugy vigyaz a horeteg epsegere hogy akar letorheted a pedalt , nem 
fogsz megallni - cserebe iranyitod az autot (illetve csak iranytanad , 
mert ha leall a motor akkor az elsokerekesek fek nelkul is 
iranythatalanok lesznek - figylemeztetes nelkul

>Ez fogyasztasban is meglatszik. Ennyi. Nem beszélve a dizelek okozta
>egeszsegugyi gondokrol.... :(
>
amig nem emlitetted , fel sem tunt hogy tenyleg mennyire tema ez az eu-n 
belul - most meseltek hogy a koromszemcsek befognak extra dolgokat , 
atmennek a tudo-ver hataron es allergiat stb okoznak - megdobbento - 
orulok hogy nem vagyok allergias - de a kovetkezo automon lesz 
pollenszuro emiatt - nem a pollen zavar (meg)

>Ottvan a henger  inert kipuff gazzal valo feltoltese alacsony
>torokvakuumnal, es ezer trukk.
>Igy kis terhelesnel egy sokkal kisebb ccm-es verdát etetsz. (Kösz Charles,
>ezt tőled tudtam meg!!!)
>  
>
:) koszi az elismerest - tiszta fizika .

>Dizelnel ez nem gond, mert a turbo egy szep integralo tagot betesz ebbe a
>rendszerbe.
>  
>
probald ki az uj francia euro-n-es blokkokat . beletettek az integralast 
a sw-be , vezetni szinte lehetetlen hataron , nem reagal .

>Meg hogy a dizel technika most lett nemrég szalonképes. Emiatt sok az új
>dizel, és kevés az új benyás, mert az emberek kicsit elvakultak lettek.
>  
>
uj technika , jobban fejlodik - akar utol is erheti a benzinest , mert 
elveben lehet jobb is - csak nem latom hogy ezt elernenk .

>Pedig kis vezetnitudással (oktatásssal) és tiszta direkt befecs
>benzinmotorokkal jobb lenne mindenkinek.
>  
>
ez az amit a dizel tudott a benzineshez kepest - az ujak ezzel 
utolerhetik a dizeleket - sot .

>Törölgesd a kipuffokat, és meglátod mi jön ki belőlük...
>8 éves mitsubishi/subaru kipuffja olyan mint a patyolat.
>Egy pár honapos dizelé meg mint egy szénbánya...
>  
>
bocsi , de a jelenleg hasznalt kispolakom kipuja sem kormos ( a jeep 
alkatreszek a nemzetkozi postakicserelo uzem karmai koze kerultek )

bye
dexter

ps . hamar auto - kene egy smart kabrio olcson - tok mindegy hogy milyen 
hajtoanyag - csak a-bol b-be kell .
nem tud valaki egyet olcson eladot ?




More information about the Elektro mailing list