Re: Amerika halálos itélete

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Tue Oct 4 17:52:42 CEST 2005


----- Original Message ----- 
From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, October 04, 2005 5:40 PM
Subject: Re: Amerika halálos itélete


> >Az ABS darált mint állat, kocsi nemhogy lassult volna, gyorsult. Ha nem
> >tudom visszavagni 1-esbe akkor rommátöröm a kocsit.
> >
> >
> en ezert utalom az abs-t (hasznalok abs-es autot is) , mert nem
> kontrollalom elegge - kulonosen pl par centi havon ha meg kell allni
> akkor a fekezessel eltolod a havat magad elol es satuzol a betonon , mig
> az abs ugy vigyaz a horeteg epsegere hogy akar letorheted a pedalt , nem
> fogsz megallni - cserebe iranyitod az autot (illetve csak iranytanad ,
> mert ha leall a motor akkor az elsokerekesek fek nelkul is
> iranythatalanok lesznek - figylemeztetes nelkul

Pontosan - szóról szóra így van.

> >Ez fogyasztasban is meglatszik. Ennyi. Nem beszélve a dizelek okozta
> >egeszsegugyi gondokrol.... :(
> >
> amig nem emlitetted , fel sem tunt hogy tenyleg mennyire tema ez az eu-n
> belul - most meseltek hogy a koromszemcsek befognak extra dolgokat ,
> atmennek a tudo-ver hataron es allergiat stb okoznak - megdobbento -
> orulok hogy nem vagyok allergias - de a kovetkezo automon lesz
> pollenszuro emiatt - nem a pollen zavar (meg)

Bezony...ezt szajkozom mar miota...  Koromszemcsek szepen megkotik a
PoliAromas szenHidrogeneket, es olnek kemegyen (rák & tsa.. :(( ).
Infarktus kockazatat megnövelik stb. Anno irtam rakasra...Öngyilkosságot
követünk el épp a nagy spórolás közben. :((

> probald ki az uj francia euro-n-es blokkokat . beletettek az integralast
> a sw-be , vezetni szinte lehetetlen hataron , nem reagal .

Vezettem golf V-ot ilyet.
Emelkedonek felfele vissza 3-bol 2-esbe. Majd az integralas miatt akkora
volt a holtido hogy annyira leesett a fordulat/sebesseg, hogy nem birt
felmenni. Illetve alig.
Kész életveszély.

> uj technika , jobban fejlodik - akar utol is erheti a benzinest , mert
> elveben lehet jobb is - csak nem latom hogy ezt elernenk .

Pontosan!!!! Ez a bajom nekem is. A dizel elvileg jobb lehetne. De
gyakorlatban sokmindenben jo, de kritikus dolgokban rossz.


Arnold




More information about the Elektro mailing list